رحمتی، رقیبی که هیچوقت دشمن نیست | آوای استقلال
3
کاپیتانی که زحماتش را فراموش نمی‌کنیم

رحمتی، رقیبی که هیچوقت دشمن نیست

  • کد خبر : 27973
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
رحمتی، رقیبی که هیچوقت دشمن نیست
استقلال روز جمعه به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، روز جمعه با آلومینیوم اراک بازی داریم حریفی سخت کوش که فصول گذشته انصافاً همواره نمایش جوانمردانه را برابر استقلال به منصه ظهور رسانده و با وجود اینکه گاهی اوقات نتایج ش مقابل ما تاثیر چندانی برای خود این تیم نداشت ولی با تمام وجود بازی کرده است تا هیچ برچسبی به بازیکنان و مربیانش نچسبد .اتفاقاً این مسابقه زمینه برای ملاقات با یک استقلالی قدیمی را هم فراهم می کند مردی که دوبار در جمع آبی پوشان تهرانی قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته است.

رفیقی که رقیب است نه دشمن

هدایت آلومینیوم بر عهده مهدی رحمتی گذاشته شده است. یک سرمربی جوان که به عنوان بازیکن در لیگ برتر ما افتخارات بسیار زیادی  کرده است و بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها نیز در معیت استقلال بوده اما حالا به حکم بی رحمی فوتبال حرفه‌ای باید تیمش را برای شکست دادن استقلال راهی میدان کند. قطعاً هیچکس از رحمتی انتظار ندارد برابر استقلال کم‌فروشی کند و با توجه به روحیاتی که از خود او می شناسیم ،بدون شک هرگز چنین کاری را هم انجام نخواهد داد ولی  فارغ از هر نتیجه ای که به دست بیاید،مهدی رحمتی یک استقلالی قدیمی محسوب می‌شود که جمعه در عین رفاقت، با استقلالی‌ها رقابت می کند. رقابتی که هیچ نشانه ای از دشمنی در آن وجود ندارد.

دوستی ماندگار

اگرچه پس از دربی فروردین سال ۹۸ سوء تفاهمات و شاید حتی اشتباهاتی انجام شد که برای مقطعی میان مهدی رحمتی و هواداران استقلال فاصله انداخت اما  حالا همه  آن ماجرا ها گذشته و به تاریخ پیوسته است. مهدی رحمتی گنجینه ای ارزشمند در صندوق جواهرات استقلال محسوب می شود و دوستی او با بازیکنان مربیان و هواداران استقلال تا ابد ماندگار خواهد بود.مهدی از جمله مربیانی است که اگر همین روند را ادامه بدهد قطعاً در آینده ای نزدیک گزینه‌های جدی برای هدایت آبی‌پوشان محسوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27973

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.