رجبی: هیجان ساپینتو با سیمئونه قابل قیاس نیست | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

رجبی: هیجان ساپینتو با سیمئونه قابل قیاس نیست

  • کد خبر : 27802
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۱۴
رجبی: هیجان ساپینتو با سیمئونه قابل قیاس نیست
پیشکسوت استقلال گفت: اینکه کارهای هیجانی این مربی با مربیانی همچون دیگو سیمئونه مقایسه شود کار اشتباهی است، این مربی بزرگ در کنار زمین به بازیکنان انگیزه می‌دهد نه اینکه جنجال درست کند.

به گزارش آوای استقلال، «رضا رجبی » روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال تیمی که فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد اگرچه با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد اما شرایط و نحوه عملکرد این تیم نگران کننده است.
وی افزود: نگرانی بابت این است که استقلال با نوسان روبروست و در طول مسابقاتی که انجام داده است هنوز نتوانسته قدرت خود را به حریفان روبرو کند و به عبارتی متزلزل است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم یک مربی حرفه‌ای همچون ساپینتو باید آرامش داشته باشد، اینکه کارهای هیجانی این مربی با مربیانی همچون دیگو سیمئونه مقایسه شود کار اشتباهی است، این مربی بزرگ در کنار زمین به بازیکنان انگیزه می‌دهد نه اینکه جنجال درست کند.
رجبی تصریح کرد: رفتارهای ریکاردو ساپنتو در کنار زمین باعث ایجاد حاشیه و جنجال می‌شود، رفتار او باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان به هم بریزد و بازیکنان نتوانند از تمام پتانسیل فنی خود در زمین بهره ببرند.
وی تاکید کرد: گل‌گهر با امیر قلعه‌‌نویی با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته است و نقش امیر قلعه‌نویی در این راه انکار ناپذیر است، به طور حتم تیم او در این فصل از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با ذوب‌اهن با توجه به خصوصیات فنی این تیم می‌تواند برای استقلال با چالش‌‌هایی همراه شود، تیم ذوب‌آهن با مهدی تارتار با تمام نفرات دفاع و در ضد حملات به دنبال موقعیت است، استقلال برای شکسن سد داعی چند لایه رقیب باید برنامه و طرح داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27802

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.