دستور تاج: داوری ها به نفع پرسپولیس؟ | آوای استقلال
4
دیدار درویش با تاج برای حاشیه امنیت!

دستور تاج: داوری ها به نفع پرسپولیس؟

  • کد خبر : 29578
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
دستور تاج: داوری ها به نفع پرسپولیس؟
مدیرعامل پرسپولیس برای آنکه تیمش را به قهرمانی برساند از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

به گزارش آوای استقلال، از هوچی‌گری و اتهام به سایر تیم ها گرفته تا خریدهای غیر منطقی  بازیکنان گران قیمت، از دیدار با وزیر تا رئیس فدراسیون فوتبال!
درویش می خواهد هر طور شده تیمش را قهرمان کند برای او فرقی نمی کند قهرمانی چطور حاصل می شود.
ظاهرا برای او مهم ثبت قهرمانی در کارنامه اوست، دیدارهای درویش با وزیر ورزش و مهدی تاج را در ذهن مرور کنید تا متوجه شوید او چه زمان هایی و برای چه هدفی این ملاقات ها را ترتیب می دهد!
چطور وقتی پرسپولیس از داوری سود می برد و امتیاز می گیرد، درویش به فکر فجایع داوری و اشتباهات جهت دار و هدفمند داوری نیست؟
به محض اینکه بازی مساوی شود یا با باخت سرخ ها همراه شود داوری ها بودار است و می خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند؟
آقای درویش شما نمی دانید، آن زمان که شما هنوز تماشاگر فوتبال هم نبودید، در این لیگ یک تیم خاص وجود داشت که وزیر ورزش همه تیم ها را”له”می کرد تا آن تیم قهرمان شود، بودجه ورزش کشور را خرج آن یک تیم خاص می کرد بلکه یک قهرمانی آسیایی به دست بیاورد اما حاصل این ریخت و پاش ها و فدا کردن ورزش کشور، فقط پنج قهرمانی داخلی بود که با کمک و دخالت مستقیم داورها شکل گرفت حالا شما دم از ناداوری و تبانی برای قهرمان کردن یک تیم خاص می زنید؟
حالا عنوان تیم خودتان را به تیم های دیگر می چسبانید؟
اگر تیم های دیگر، تیم خاص بودند آنها هم پنج قهرمانی اهدایی متوالی داشتند،آنها هم پروازهایشان فرست کلاس بود، آنها هم جشن قهرمانی شان با حضور وزیر ورزش بود و مسابقات آسیایی شان تماشاگر ویژه داشت و وزیر را در وی آی پی می دیدند!
آقای درویش شما قصه های تلخ حمایت بی چون و چرای وزیر ورزش وقت از پرسپولیس را شنیده اید و افسوس می‌خورید که چرا این حمایت ها در زمان مدیریت شما اتفاق نمی افتد از این رو، یک بار پشتِ درِ اتاق وزیر ورزش هستید و یک روز به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال می روید تا ورق به نفع تان برگردد.
به دیدار سجادی رفتید و بخش عمده ای از مشکلات مالی تان حل و امتیازات زیادی از داوری هم به شما اهدا شد حالا با یک باخت و تساوی باز پاشنه کفش تان را ور کشیده اید و به دیدار مهدی تاج رفته اید که چه؟که سر تیم های دیگر را بیخ تا بیخ ببُرند تا تیم شما نتیجه بگیرد؟که داوران برای تیم شما حاشیه امنیت ایجاد کنند؟این شرافتمندانه است آقای درویش؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29578

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.