دام کثیف برای صید کردن ساپینتو | آوای استقلال
1
واقعیت را به ریکاردو بگویید

دام کثیف برای صید کردن ساپینتو

  • کد خبر : 29586
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
دام کثیف برای صید کردن ساپینتو
چنین تفکری از همان هفته های آغازین فصل جاری در ذهن ما وجود داشت اما سعی می کردیم به خودمان نهیب بزنیم که دچار توهم شده ایم و این قاعده اصلا صحت ندارد اما متاسفانه هیچ توهمی در کار نبود و همه چیز جنبه واقعیت به خود گرفته است .

به گزارش آوای استقلال، از همان هفته های ابتدایی فصل جاری تصورمان بر این پایه استوار شده بود که برخی تیم‌های لیگ برتری تعمدا به  مردان نیمکت‌نشین خود و حتی تعدادی از بازیکنان تیمشان این مسئله را آموزش داده اند که از نقطه ضعف ریکاردو ساپینتو که زود هیجانی شدن اوست ، به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و با استفاده از فرصت های مناسب و بلافاصله پس از اینکه متوجه غفلت کادر داوری شدند ،سرمربی استقلال را با کلمات نه چندان  مودبانه و تحریک کننده، آزار بدهند. البته آن اوایل ترجیح می دادیم خودمان را به باور نکردن فرضیه مذکور بزنیم و تصور کنیم این ابهام اصلاً صحت ندارد ولی متاسفانه کاملاً درست به نظر می رسد و حالا کادر مدیریتی باشگاه استقلال باید چنین واقعیت تلخی را به سرمربی تیم بگویند.
اگر چه بیان چنین ماجرایی واقعاً برای فوتبال ما کسر شأن محسوب می‌شود ولی چاره دیگری نداریم و باید به ریکاردو بگویند برخی تیم ها برای نتیجه گیری جوانمردی و انسانیت را قربانی می کنند و به دنبال آن هستند تا با استفاده از تحریک ساپینتو زمینه برای اخراجش از کنار زمین را فراهم کنند .
این مسئله ای است که شاید در هفته های آینده دردسرهای به مراتب بزرگتر ای برای استقلال ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29586

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.