حواس استقلال فقط به خودش باشد | آوای استقلال
3
پرسپولیس به اندازه کافی امتیاز از دست می‌دهد

حواس استقلال فقط به خودش باشد

  • کد خبر : 29510
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
حواس استقلال فقط به خودش باشد
استقلال نیاز دارد روی بازی های خودش تمرکز کند.

به گزارش آوای استقلال، طی روزهای گذشته هواداران استقلال مرتب در فضای مجازی این مسئله را مد نظر قرار داده و پیرامون آن مطلب نوشته اند که اگر آبی‌پوشان در هفته های آینده پیروزی های متوالی کسب کنند و پرسپولیس هم روی نوار تزلزل قرار بگیرد و امتیاز از دست بدهد، قطعاً صدرجدول جابجا خواهد شد.
این فرضیه البته درست است اما تزریق آن به تفکر بازیکنان اصلاً کار درستی از طرف هواداران نیست و اتفاقاً باید کار را به شکل دیگری جلو برد.
از نظر معیارهای امتیاز گیری کاملا منطقی به نظر می رسد که استقلال باید بازی هایش را ببرد و پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد تا آبی‌پوشان دوباره صدرنشین شوند اما بازیکنان با وجود درست بودن این طرز تفکر، باید افکار خود را به سمت دیگری سوق بدهند.
استقلال حتماً مسابقات دشواری پیش روی خود دارد و برای رسیدن به بالای جدول نیز قطعاً باید پیروزی های ارزشمندی به دست آورد اما بازیکنان استقلال نباید نگاهشان به پرسپولیس و نتایج این تیم باشد آنها فقط باید فوتبال خودشان را بازی کنند و تمام حواسشان معطوف به  پیروزی های متوالی در دیدارهای آینده باشد.
اگر استقلالی ها  روی ریل برتری قرار بگیرند، حتماً وقتی سرعتشان زیاد شد، پرسپولیس را خواهند دید که امتیاز از دست داده و آرام آرام می شود از این تیم سبقت گرفت.
استقلال فقط باید به پیروزی های خودش فکر کند و اصلاً نگران نتایج پرسپولیس نباشد چون سرخپوشان  حتما در ادامه راه امتیاز از دست خواهند داد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29510

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.