حسرت نبردن ها را کنار بگذاریم | آوای استقلال
3
دربی مهم بود ولی همه دنیا نیست

حسرت نبردن ها را کنار بگذاریم

  • کد خبر : 28763
  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
حسرت نبردن ها را کنار بگذاریم
استقلال فرصت بسیار خوبی برای پیروزی مقابل پرسپولیس داشت.

به گزارش آوای استقلال، خط آتش سرخپوشان دچار مشکل شده بود و تدابیر فنی مناسبی که کادر مربیان اتخاذ کرده بودند هم مزید بر علت شد تا پس از جلو افتادن استقلال، سرخپوشان نتوانند کار خاصی برای جبران مافات انجام بدهند اما یک اشتباه تمام برنامه‌های ما برای پیروزی را برهم زد و موجب شد مسابقه با تساوی به پایان برسد.
اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی ریکارد و ساپینتو شد و باید در این رابطه کاملاً هم به او حق داد چون یک روز قبل از دربی با صراحت گفته بود شاگردانش باید مراقب ضربات ایستگاهی پرسپولیس باشند اما استقلالی ها دقیقا از همین مسئله غافل شده و پیروزی را با تساوی عوض کردند.

حسرت بیهوده

فرصت بسیار خوبی برای پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول برای ما مهیا شده بود اما به راحتی آن را از دست دادیم .
این حقیقتی غیر قابل کتمان است و کاملاً به هواداران مدیران مربیان و حتی خود بازیکنان حق می دهیم که از این بابت ناراحت باشند اما حالا دیگر  حسرت خوردن در این رابطه چیزی را عوض نمی‌کند.
انصافا کسی کم کاری نکرد و اشتباهاتی که داخل زمین رخ داد، کاملاً غیر عمدی و بر اساس اتفاقات فوتبالی بود بنابراین حالا دیگر نباید به چنین مسئله ای اندیشید و حسرت آن را خورد چون دردی را دوا نمی کند.

پایان دنیا

حرفی که سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پایان بازی بر زبان آورد کاملاً درست بود. ریکاردو با اشاره به هفته های باقیمانده گفت:
هنوز ۱۸ هفته دیگر تا پایان مسابقات وقت داریم و نباید در مورد استقلال زود قضاوت کنیم.
حرف سرمربی استقلال کاملاً درست است. دنیا به آخر نرسیده و هنوز چیزی عوض نشده است .
۵۴ امتیاز دیگر مقابل استقلال قرار دارد و قطعا  حریفان ما هم امتیاز از دست خواهند داد بنابراین باید با نگاهی امیدوار و اراده ای مصمم وارد زمین شویم و ماجراها را کاملاً برای خودمان حلاجی کنیم .
دربی با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد اما فصل هنوز برای استقلال تمام نشده است. همچنان امیدواریم و می‌توانیم با دلی شاد قهرمان لیگ برتر شویم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28763

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.