حالا ملی‌پوشان باید برای استقلال استارت بزنند | آوای استقلال
1
پایان هیاهوی جام جهانی

حالا ملی‌پوشان باید برای استقلال استارت بزنند

  • کد خبر : 28264
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
حالا ملی‌پوشان باید برای استقلال استارت بزنند
هیاهوی جام جهانی حداقل برای تیم ملی ایران تمام شد و ملی پوشان کشورمان به تهران بازگشتند تا پس از استراحتی کوتاه، دوباره در مستطیل سبز حاضر شوند و این بار برای تیم های باشگاهی خود به میدان بروند.

به گزارش آوای استقلال، لژیونرها که قطعاً راهی کشورهای دیگر می شوند و ملی‌پوشان داخلی هم باید برای روزهای پر فشار لیگ برتر که تا عید نوروز تداوم پیدا می کند، آماده شوند .مسابقاتی که گل سرسبد آنها بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم خواهد بود. دیداری که ۲۹ آذر برگزار می شود.

تغییر هدف

هر چند حاصل  تیم ملی از بابت تغییراتی که کارلوس کی روش در برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر انجام داد ،نتایجی نبود که انتظارش را داشتیم ولی این مسئله اصلاً نباید باعث دلسردی ملی‌پوشان ما شود. فراموش نکنیم بسیاری از تیم های دنیا حسرت این را داشتند که جای ما بودند و به جام جهانی می رفتند از اسکاتلند ،سوئد و شیلی گرفته تا ایتالیا و… بنابراین حضور در جام جهانی به خودی خود یک موفقیت بزرگ است و حالا فقط باید به این فکر کنیم که می توانستیم موفق تر عمل کنیم اما شرایط مهیا شد بنابراین شکستی در کار نبوده و هدف گذاری باید متفاوت شود. تا امروز همه نگاه ها به تیم ملی بود و از فردا باید همه چیز حول محور موفقیت استقلال در عرصه لیگ برتر باشد.

موفقیت استقلال

استقلال در تیم ملی سه نماینده داشت که فرصت حضور در مسابقات به همه آنها رسید بنابراین حسرت بازی کردن در جام جهانی بر دل حسینی، چشمی و جلالی نماند. حالا آنها به اندازه سالها با تجربه تر شده اند و این تجربه را باید در راه موفقیت استقلال به کار بگیرند .قدم اول، پیروزی در دربی است و پس از آن هم باید طوری نتیجه گرفت که شرایط برای تکرار عنوان قهرمانی فراهم شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28264

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.