جمله تاریخی آجورلو در نشست هم اندیشی اعضای مجمع: بروید ببینید کدام نامزد با جادوگر می آید؟ | آوای استقلال
3

جمله تاریخی آجورلو در نشست هم اندیشی اعضای مجمع: بروید ببینید کدام نامزد با جادوگر می آید؟

  • کد خبر : 20675
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
جمله تاریخی آجورلو در نشست هم اندیشی اعضای مجمع: بروید ببینید کدام نامزد با جادوگر می آید؟
نزدیک به یک سال بیش و در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال 1399 باشگاه بادران میزبان نشست هم اندیشی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و بررسی برنامه های نامزدها بود.

به گزارش آوای استقلال، مصطفی آجورلو مدیرعامل فعلی استقلال و نامزد آن روزهای انتخابات اولین کاندیدایی بود که برنامه های خودش را در حضور جمعی از اعضای مجمع به صورت مفصل تشریح کرد.

بر ضرورت توسعه درآمدزایی باشگاهها و مسائلی همچون تبلیغات محیطی یا حق پخش و محتوا تاکید کرد و وعده داد اگر رییس فدراسیون شود به دنبال احقاق درآمدهای قانونی و دفاع از منافع باشگاهها خواهد بود، کاری که در این فصل تلاش کرد در استقلال عملی کند.

اما جالب ترین بخش اظهارات آجورلو که از یاد حاضران آن نشست نرفته یک جمله عجیب بود که شاید برخی آن را چندان جدی نگرفتند. آجورلو گفت:

من به سلامت کاری باور دارم و معتقدم برای نجات فوتبال باید مقابل دلال و رمال ایستاد. اما بروید و ببینید کدام نامزد با رمال و جادوگر وارد انتخابات فوتبال می شود؟
این جمله تاریخی در واقع جدی ترین هشدار پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال و تقریبا یک هفته قبل از روز تلخ دهم اسفند بود که نتایج حاصل از آن و انتخاب اعضای مجمع فوتبال ایران را گرفتار بحران بی سابقه و مشکلات تاریخی ساخته است.

شاید هشدار آن روز آجورلو برای بسیاری از اهالی فوتبال و حتی رسانه ها چندان جدی و حتی واقعی به نظر نمی رسید اما گذشت زمان نشان داد مدیرعامل فعلی استقلال دقیقا به نکته مهم و دقیقی اشاره کرده بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20675

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.