تیکه درویش به فتح الله زاده ! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

تیکه درویش به فتح الله زاده !

  • کد خبر : 29130
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تیکه درویش به فتح الله زاده !
امروز مدیرعامل پرسپولیس در نشست مطبوعاتی اش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد تا نشان دهد برای اصحاب رسانه احترام قائل است و تنها با تلویزیون مصاحبه نمی کند.

به گزارش آوای استقلال، درویش در این نشست در خصوص ادعای فتح الله زاده برای تاسیس بانک گفت: دنبال طرح رویایی نیستیم شاید استقلال بتواند اما ما این توانایی را نداریم!
هم درویش می داند و هم خود فتح الله زاده که در جامعه ی ما این طرح غیر قابل اجرا و یا به قول مدیرعامل پرسپولیس رویایی است.
تاسیس بانک به این سادگی و با دست خالی امکان پذیر نیست، از طرفی مردم چطور می توانند اعتماد کنند در بانکی حساب باز کنند که باشگاهی با میلیون ها دلار بدهی است؟
وقتی برخی بانک های دولتی هم حساب مردم را خالی کردند، چطور می شود به بانکی اعتماد کرد که هیچ کدام از اعضا آن افراد اقتصادی نیستند، هیچ کدامشان وجهه قابل قبولی نزد هواداران ندارند، اکثریت شان با استفاده از اعتبار نام استقلال وام گرفتند، خودرو خریدند، صاحب زمین و خانه و…شدند و…
آیا مردم می توانند به مجموعه ای اعتماد کنند که فقط دنبال منافع خود هستند و طلب خود را قبل از همه از حساب باشگاه برمی‌دارند؟
اصلا آیا با دست خالی می شود بانک افتتاح کرد؟ آیا به همین راحتی مجوز افتتاح بانک صادر می شود؟
آیا جز هواداران این تیم کسی در بانکی با کلی خبرهای رنگارنگ درباره مسئولینش که همواره دنبال گرفتن وام  و…هستند،حساب باز می کند؟
باشگاه با چه پشتوانه ی مالی می خواهد بانک داشته باشد؟
با اینهمه سوال، کاملا مشخص است درویش بیراه حرف نزده است.
ایده افتتاح بانک اگر چه ایده خوبی است اما نه در شرایطی که باشگاه های ما در آن قرار دارند.
طرح خوب، شرایط خوب و مناسب خودش را برای اجرایی شدن می خواهد، آدم های کاربلد خاص خودش را می طلبد اما آقای فتح اله زاده آیا باشگاه  این شرایط را دارد یا از تمام مراحل فقط طرح روی کاغذ هم که نه، فکر آن در ذهن شما را دارد؟
فکری که خوب است اما رویایی دست نیافتنی به نظر می رسد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29130

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.