تحریم برنامه حاشیه ساز فوتبال برتر | آوای استقلال
1
صحبت ها را در رسانه باشگاه بزنید؛

تحریم برنامه حاشیه ساز فوتبال برتر

  • کد خبر : 33051
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
تحریم برنامه حاشیه ساز فوتبال برتر
استقلال یک برند معتبر است حتی اگر همه مسئولین دست به دست هم داده باشند تا این تیم را به خیال خام خود به یک تیم معمولی تبدیل کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال به پشتوانه تاریخ پر افتخار و هواداران میلیونی اش می تواند بالاترین مبلغ را از اسپانسرها درخواست کند.
در این بین نقش هواداران غیر قابل انکار است.
مثلا اگر میلیونها هوادار استقلالی اسپانسر هایی که به تعهدات شان در قبال استقلال پایبند نیستند را تحریم کنند یا استفاده از آنها را به حداقل ممکن برسانند، آنها را وادار به پایبندی می کنند یا اگر هر هواداری در پست ها و استوری هایش در فضای مجازی اسپانسر(متعهد) باشگاه را تبلیغ کند تا اسپانسر هایی که برخی تلاش کردند آنها را از استقلال دور کنند، بیشتر به سرمایه گذاری در این باشگاه راغب شوند.
استقلال به پشتوانه همین هواداران متحد، متعصب و متعهد می تواند تلویزیون باشگاه را راه اندازی کند با کمترین سرمایه و آن گاه علاوه بر تبلیغ اسپانسرها در تلویزیون و به واسطه آن بالا بردن مبلغ قرارداد با اسپانسر، می تواند تمام آن چیزی که هواداران باید بدانند را از همین طریق رسانه ای کنند بدون حاشیه و بدون شیطنت های دشمنان!
انتشار مصاحبه با کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان در تلویزیون باشگاه باعث جذب مخاطبان بیشتر، اسپانسر و در نتیجه درآمدزایی می شود اما اینکه چرا مدیران باشگاه نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند،اصلا به نفع ما نیست.
استقلال همواره توسط باند رسانه ای وارد حاشیه می شود و متاسفانه خوراک این باند مافیایی را هم خود استقلالی ها فراهم می کنند.
اگر در برنامه هایی که هدفشان ضربه زدن به استقلال و کمک به پرسپولیس و در سایه قرار دادن حواشی این تیم است، حاضر نشوند و با شیطنت مجری برنامه، مربی و مدیر به جان هم نیفتند حاشیه ای برای تیم ایجاد نمی شود.
به نظر می رسد حالا که در ابتدای فصل قرار داریم باید برای این معضل فکری شود و از سو استفاده برنامه های مخربی همچون فوتبال برتر جلوگیری شود.
البته نکته ای که باید مد نظر داشت و رعایت کرد حق یکسان آزادی بیان برای همه اعضای تیم است. اما نه در رسانه پر حاشیه ای که سال هاست برای استقلال ضرر بوده و برای تیم خودشان (پرسپولیس) سود خالص .
علی خطیر بهتر است ماهانه گزارش عملکردش یا حرف هایی که دوست دارد هواداران و مسئولین ورزش بدانند را در تلویزیون باشگاه بیان کند و حتی گزارشی کوتاه و تصویری از جلسات هیات مدیره و صحبت با اعضای هیئت مدیره از تلویزیون باشگاه پخش شود تا مشخص شود چه کسی در این باشگاه کار می کند و حضور چه افرادی فرمالیته است.
گفتگوهای کوتاه از کادر فنی و بازیکنان هم نباید از قلم بیفتد.
آقای خطیر باور کنید این اتفاق می تواند تحول بزرگی ایجاد کند و منبع درآمد بسیار خوبی باشد.
با راه اندازی تلویزیون باشگاه سیل اسپانسرها جاری می شود به شرط آنکه افراد کار بلدی در تلویزیون مشغول شوند نگران حقوق و دستمزد افرادی که قرار است در تلویزیون باشگاه مشغول شوند، نباشید همان ماه اول از تبلیغات حقوق ها پرداخت و حساب باشگاه هم پر می شود و رفته رفته اوضاع مالی رو به بهبود و بی نیازی می رود.
آقای خطیر برای راه اندازی تلویزیون باشگاه فردا دیر است همین امروز دست به کار شوید.
همین امروز فوتبال برتر را به دیوار تدبیر بکوبید… همین امروز درآمدزایی را شروع کنید…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33051

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.