با کلی دروغ اعتبار فوتبال ایران را به باد دادند | آوای استقلال
2
انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیران سابق و مسوولان فدراسیون فوتبال

با کلی دروغ اعتبار فوتبال ایران را به باد دادند

  • کد خبر : 18639
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
با کلی دروغ اعتبار فوتبال ایران را به باد دادند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خط دفاعی آبی‌پوشان در بهترین فرم قرار دارد و از لحاظ آماری استقلال بهترین خط دفاعی و حمله لیگ را دارد.

به گزارش آوای استقلال،

میثم منیعی ، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم تیم استقلال این فصل مربی محور کار می‌کند و تاکتیکی که مدنظر کادرفنی است بین بازیکنان جا افتاده. خط دفاعی آبی‌پوشان در بهترین فرم قرار دارد و از لحاظ آماری استقلال بهترین خط دفاعی و حمله لیگ را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رودی ژستد در استقلال تصریح کرد: ژستد در لیگ ایران از کلاس فوتبالی بالایی برخوردار است و یک فوروارد هدف فوق‌العاده نشان داده و پاسخ اعتماد مجیدی را داده است. به راحتی توپ‌ها را می‌زند، جای‌گیری خوبی دارد و در نبرد‌های هوایی خیلی موفق نشان داده. از نظر من او جزو بهترین بازیکنان لیگ است.

وی در رابطه با قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی جامی است که باید با انواع تیم‌ها بازی کنیم و جام شگفتی‌ها لقب دارد. استقلال نباید به این فکر کند که چون پیکان را در لیگ شکست داده در جام حذفی دست کم بگیرد، در کل قرعه خوبی است و با عزم جدی و تلاش بازیکنان انشالله پیکان را شکست می‌دهیم و به دور بعد صعود می‌کنیم.

منیعی در ادامه درباره بازی پیش روی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: دو تیم از بار فنی بالایی برخوردار هستند و تفکراتشان در بحث دفاعی یکی است. رقابت استقلالی‌های سابق هیجان‌انگیز است. دو مربی گل نخوردن را ترجیح می‌دهند و در کنار آن حملات خطرناکی دارند به نظرم بازی جذابی را شاهد باشیم و با احترام به تیم حریف امیدوارم استقلال با یک بازی روان برنده ۳ امتیاز این دیدار باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص رای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف احتمالی سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به نظرم خوب شد که این اتفاق افتاد و باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند که AFC شوخی ندارد. آقایان با دروغ اعتبار فوتبال ایران را به باد دادند. وزارت ورزش و فدراسیون در گذشته بلایی به سر فوتبال آوردند که اکنون نتیجه آن را می‌بینیم. امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش وقت، تدابیری بیاندیشند که شاهد ارسال مدارک جعلی نباشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18639

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.