باز هم فوتبال، باز هم بیت‌المال‌خوری | آوای استقلال
4

باز هم فوتبال، باز هم بیت‌المال‌خوری

  • کد خبر : 20152
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
باز هم فوتبال، باز هم بیت‌المال‌خوری
وقتي مي‌گوييم فوتبال به بيت‌المال‌خوري عادت كرده و درست‌بشو هم نيست، مي‌گويند چرا؟

به گزارش آوای استقلال، هنوز پرونده پرداخت طلب ۲۲ میلیاردی کالدرون از جیب مردم بسته نشده و همچنان مسببان پرادعای آن می‌گویند برای دل هوادار این کار مهم و بزرگ انجام شده که پرونده‌ای دیگر رو می‌شود.
این‌بار حتماً پای هواداران پرشور تراکتور در میان است و حتماً می‌گویند برای اینکه دل پرشورهای آذربایجانی نگران نشود، می‌خواهیم دست کنیم در جیب‌شان. تیم دیار آذربایجان قهرمان که مدتی مثلاً خصوصی بودن را تجربه کرد، اما ثمره‌اش شد بی‌مدیریتی، بی‌مسئولیتی و تلنبار شدن ۵۰۰میلیارد تومان بدهی برای باشگاه و دست‌آخر هم بازگشت به دامان دولت!
امروز آقایان حتماً مدعی هستند تیم را از شخص خریده‌اند هزار میلیارد که ۵۰۰ میلیارد را به خودش دادند و ۵۰۰ میلیارد دیگر را بابت بدهی‌ها کم کردند، کلی هم منت گذاشتند که برای دل هوادار تبریزی این کار را کرده‌اند و باید از آنها ممنون هم بود که اجازه ندادند تراکتور بیشتر از این در گرداب فرو برود. ماجرا درست مانند همان ماجرای پرداخت طلب کالدرون از جیب مردم و بیت‌المال است. با این تفاوت که این‌بار پای وزارت صمت در میان است و سهام عدالت!
دیروز پرسپولیس، امروز تراکتور و فردا هم حتماً نوبت بقیه خواهد رسید. راستی آن همه سروصدا و وعده پیگیری در خصوص این همه تخلف در فوتبال چه شد، به کجا رسید، چرا کسی کاری نمی‌کند؛ به همین راحتی بگویند یک تیم را از یک ابربدهکار بانکی خریده‌ایم و ۵۰۰میلیارد هم به او بدهند که از این به بعد با خیال راحت‌تر برود ترکیه و برای خودش خوشگذرانی کند! پس این نهادهای نظارتی دقیقاً مشغول چه کاری هستند که وزارت صمت به همین سادگی هزار میلیارد پول بی‌زبان مردم را برای فوتبال حیف‌ومیل کرده است.
قرار بر این بود که با خصوصی‌سازی درست باری از دوش دولت برداشته شود و بیت‌المال به هدر نرود، اما حالا بیت‌المال شده منبعی برای هزینه‌تراشی‌های مدیران ناکارآمد ورزش، فوتبال و خصوصی‌سازی تا هر وقت که گند کارشان بالا زد دست‌ دراز کنند و به اسم هوادار فوتبال از بیت‌المال بردارند و خرج کنند. کسی هم نگوید که چرا و برای چه، جالب است که در این میان متمولان فوتبالی خوب پول پارو می‌کنند. زنوزی تراکتور را با مبلغی معادل ۲۵۰ میلیارد خرید و در طول چند سال گذشته چنان بلایی سر تیم محبوب تبریز آورد که چاره‌ای جز بازگرداندن آن به دولت باقی نماند و حالا وزیر صمت در حالی پیشنهاد خرید تیم فوتبال تراکتور تبریز در جلسه با مسئولان شرکت ملی مس را داده که سهامدار اصلی این شرکت، سهام عدالت است، یعنی تیم را داده‌ایم به طرف و بدهکار پسش گرفته‌ایم و حالا باید از جیب هم چیزی بدهیم (این چیزی هزار میلیارد تومان است)، فساد سرتاپای فوتبال را گرفته، ولی کسی کاری نمی‌کند. البته کاری هم از دست کسی برنمی‌آید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20152

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.