این تیم هیچوقت “معمولی”نمی شود! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

این تیم هیچوقت “معمولی”نمی شود!

  • کد خبر : 32146
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
این تیم هیچوقت “معمولی”نمی شود!
آنچه در روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال اتفاق افتاد نه تازگی داشت نه جای تعجب.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها سالهاست به خاطر تبعیض های آشکار و پنهان از قدرت مطلق آسیا به یک تیم دست و پا بسته تبدیل شده اند و با سخت جانیِ محض و تنها با اتکا به هواداران بی شمار و هنر مردان متعصب‌اش توانسته خودش را سر پا نگهدارد.
اما نا بخردانِ منفعت طلب که هیچ نشانی از وطن دوستی و وجدان  ندارند به این نیز قانع نیستند و می خواهند استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. اتفاقی که هرگز رخ نخواهد داد و این رویای شوم آقایان خیال خامی است که آرزویش را به گور خواهند برد!
پروژه اهدای پنج قهرمانی به پرسپولیس بدین منظور شکل گرفت تا هواداران کم سن و سال استقلال با دیدن نتایج، قید طرفداری استقلال را بزنند و به سمت پرسپولیس چرخش داشته باشند و هواداران پا به سن گذاشته نیز دلسرد شوند و قید تیم محبوبشان را بزنند اما هر چه زدند زخم نشد جوانه زد!
نسل آگاه امروز اتفاقا به خاطر ظلم آشکار دولت ها به استقلال کنار مظلومِ برحق می ایستند. جوانمردی که به سن و سال نیست نسل امروز آزادگی و آزاده زیستن را دقیقا از همین جا آغاز می کنند از کودکی با آگاهی.
پروژه تبدیل استقلال به یک تیم معمولی خیالی خام است که طراحانش را به ورطه نابودی می کشاند.
به گمان این که دست و پای تیمی را ببندد تا تیم محبوب دولت ها با اقتدار در لیگ و آسیا پیشروی کند عاقبتی نخواهد داشت جز بر باد رفتن هزاران میلیاردی که خرج این تیم شده مگر نه آنکه در دوران سلطانیفر چاه نفت و خزانه دولت به روی پرسپولیس باز بود آیا از دست دادن قهرمانی در آسیا مقابل چشم آنهمه هوادار تاوان ظلم و ستمی نبود که برای کمک به پرسپولیس نسبت به استقلال و سایر تیم ها انجام شد؟
آقایان این هواداران نه خواسته غیر معقولی دارند  نه انتظار دارند تافته جدا بافته باشند آنها تنها انتظار عدالت و عدم دخالت قدرت های خارج از فوتبال و حمایتشان از یک تیم خاص را دارند آنها مطالبه ای ورزشی دارند که باید حرفشان شنیده شود و به احترام خواسته شان باید تشنگان قدرت و بی کفایتان منفعت طلب و مسئولین رنگی پا پس بکشند و اجازه دهند ورزشی ها ورزشی مبارزه کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32146

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.