این بار نوبت به نوازی، رحمتی، رجبی رسید | آوای استقلال
0
کسر قرارداد در استقلال همچنان ادامه دارد

این بار نوبت به نوازی، رحمتی، رجبی رسید

  • کد خبر : 34183
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
این بار نوبت به نوازی، رحمتی، رجبی رسید
داستان کسر قرارداد در باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به محمد نوازی ، کیانوش رحمتی، حمیدرضا رجبی بود تا برای کاهش ۱۰ درصد از قراردهایشان با مدیران این تیم به توافق برسند.

به گزارش آوای استقلال، اولین استارت برای کاهش ثبت قرارداها به گوستاوو بلانکو اختصاص دارد، مهاجمی که قراردادش را با این تیم به امضا رسانده بود اما به واسطه پر شدن سقف قرارداد باشگاه استقلال این قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی‌شد و او به جای حضور در ترکیب آبی‌ها فقط در تمرینات شرکت می‌کرد.
برای حل این چالش جواد نکونام با علی خطیر با یکدیگر به توافق رسیده و در نهایت به توافق جالبی دست پیدا کردند.
سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال همچون روزبه چشمی، صالح حردانی، پیمان بابایی، ایمان سلیمی، جعفر سلمانی اولین گروهی بودند که با حضور در باشگاه استقلال درصدی از قراردادهایشان را کسر کردند تا زمینه برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو فراهم شود.
مهاجم آرژانتینی استقلال در سومین بازی‌ای که به میدان رفت توانست گل حساس و سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند تا به بهترین شکل ممکن پاسخ هم‌تیمی‌هایش را بدهد.
آرش رضاوند و صالح حردانی کمتر از دو هفته پیش ۱۰ درصد بخه باشگاه استقلال تخفیف دادند تا زمینه برای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب فراهم شود.
حالا از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد مربیان استقلال در دور جدید کاهش قراردادها پیشقدم شدند‌. محمد نوازی ، کیانوش رحمتی،حمیدرضا رجبی چند روز در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند و برای کاهش ۱۰ درصد از قراردهایشان به توافق رسیدند.
به نظر می‌رسد با این اتفاق  و همکاری دو – سه بازیکن دیگر زمینه برای ثبت قرارداد و کارت بازی یوسو سسما فراهم شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34183

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.