اینجا همه چیز درهم بود! | آوای استقلال
3
خوب، بد، زشت!

اینجا همه چیز درهم بود!

  • کد خبر : 29515
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
اینجا همه چیز درهم بود!
بازی استقلال و مس کرمان بازی نسبتا خوبی بود دیداری پر از گل، پر از اشتباه، پر از اتفاقات بد و البته برای استقلال همراه با برد خوب و شیرین!

به گزارش آوای استقلال، استقلال باید با استفاده از نتایج اخیر پرسپولیس برای جبران امتیازات عقب افتاده و نزدیک شدن به صدر جدول با تمام قدرت و انگیزه مضاعف به مصاف مس می رفت اما با شروع بازی آنچه که باید از استقلال می دیدیم را بچه ها به نمایش نگذاشتند تا با یک اشتباه فردی و از روی کم تجربگی گل اول را دریافت کرده، یک گل خورده دیگر به کارنامه دروازه بان و خط دفاعی استقلال اضافه شود و هواداران با دلهره بازی را به تماشا بنشینند.

اما این اشتباه و اتفاق بد ده دقیقه بعد با گل زیبای قایدی جبران شد تا استقلال و هواداران بی شمارش جان تازه ای بگیرند.

آبی پوشان در نیمه دوم دو گل زیبای دیگر به ثمر رساندند تا از وسط زمین این پیام را به هوادارن خود مخابره کنند که قدر فرصت به دست آمده را می دانند و می خواهند تا جلوس بر جایگاه واقعی شان، بدون از دست دادن امتیاز پیشتازی کنند.

در حالی که بهتر بود به خاطر بهبود وضعیت خود در ردیف تفاضل، بعد از گل سوم با حواس و تمرکز بیشتری به کارهای دفاعی می پرداخت، اما این اتفاق رخ نداد تا با دریافت یک گل دیگر حاصل این بازی اضافه کردن تنها یک گل به تفاضل مثبت باشد و البته کسب یک امتیاز شیرین!

در این دیدار هم باز این استقلال بود که از داوری ضربه خورد اوج بی انصافی داور اخراج ساپینتو بود که مشخص نشد چرا از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد، داور ندید و کمک های او هم همزمان مشغول صرف چایی بودند که ندیدند ساپینتو کنار زمین در حال خوردن آب بود؟ندیدند که کادر فنی مس حرفه ای تر و سریع تر از خط دفاعی شان استارت حمله زدند البته به سوی سرمربی استقلال؟!

یک حمله دسته جمعی که زشت ترین صحنه طی این چند هفته اخیر بود البته با اختلاف حرفهای یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با آلومینیوم، زشت ترین اتفاق رخ داده در این دوره از لیگ برتر بود اما چون خارج از زمان بازی بود حساب آن را باید جدا کرد.

کادر فنی مس که بعد از گل اول شان رویای برد و کسب پیروزی مقابل استقلال را در سر می پروراندند،شاید تاب باخت با سه گل را نداشتند که آنگونه عجیب و به دور از انتظار رفتار غیر حرفه ای نشان دادند و نه حرمت میدان ورزش را حفظ کردند نه رسم میزبانی را به جا آوردند هر چند استقلالی ها این رفتار را کاملا جدا از فرهنگ و اصالت و میهمان نوازی کرمانی ها و طرفداران فهیم مس
می دانند اما به هر حال رفتار کادر فنی مس، از اتفاقات زشت این بازی بود که متاسفانه با نام کرمان ثبت می شود.

با این تفاسیر در دیدار دو تیم خوب استقلال و مس علاقمندان به فوتبال همزمان شاهد اتفاقات بد، خوب و زشت بودند شاهد اشتباهات فردی و البته خلاقیت و تکنیک فردی، شاهد برد پس از عقب افتادن با یک گل، شاهد ناداوری و دعوای میزبان با میهمانی که البته ایرانی هم نیست و شاید با این کار معرفی بدی از کرمان برای او صورت گرفت!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29515

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.