امیری از جام جهانی پول می خواهد! | آوای استقلال
2

امیری از جام جهانی پول می خواهد!

  • کد خبر : 28015
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
امیری از جام جهانی پول می خواهد!
وحید امیری را هیچکس به خاطر فوتبالش به یاد نخواهد آورد.

به گزارش آوای استقلال، همه از او به عنوان یک دروغگوی بزدل یاد می کنند که برای سربازی نرفتن، دروغ گفت و خودش را به بیماری زد و کارت معافیتش را شبانه گرفت و به فوتبالش ادامه داد، درحالی که هم سن و سال های او سالها پیش خدمت مقدس سربازی را گذرانده بودند، در حالی که مردان کم سن تر از او در حال گذراندن این دوران بودند!

وحید امیری فوتبال را ابزاری کرده برای فرار از مسئولیت های قانونی، اجتماعی و اخلاقی اش و البته رسیدن به ثروت نه از راه نمایش فوتبال زیبا و بستن قرارداد حرفه ای،ب
بلکه با سواستفاده از شهرتش برای کسب ثروت و قدرت!
اولین بهره ای که از شهرت به واسطه فوتبال برد، دور زدن قانون و نرفتن به خدمت سربازی و گرفتن معافیت پزشکی بود در حالی که در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد!
امیری وقتی دید مردم نسبت به سربازی نرفتن او موضع گرفته اند و بنا دارند جعلی بودن مدارک پزشکی وی را اثبات کنند در کمال وقاحت فیلم بازی کرد، خودش را به بیماری زد و مثلا رفت زیر تیغ جراحان اما چون این فقط یک دروغ بود نمی دانست کسی که تازه از زیر تیغ گذشته نمی تواند روز بعد انقدر راحت بایستند و راه برود و عادی باشد.
بی شک وحید امیری بی شرم تربن فوتبالیست تاریخ فوتبال کشور است. او بعد از ماجرای منفعت طلبانه اش در خدمت سربازی، حالا می‌خواهد از حضور در جام جهانی خودش را سیراب کند و به نوایی برساند.
در شرایطی که مردم کشور غمگین ترین روزهای تاریخ را پشت سر می گذارند، امیری با لبخندی بر گوشه لب به ریاست جمهوری میگوید باید از آنها حمایت مالی و معنوی بشود!
سطح شعور آدمها را با نوع دغدغه هایشان می‌سنجند با نوع مطالبه گری هایشان و امیری با درخواست مالی برای بچه های تیم ملی(در واقع خودش)نشان داد نه ذره ای شعور دارد نه بویی از انسانیت برده است!
جام جهانی فرصتی است برای ادای دین به مردم کشور که با پول آنها از کوخ نشینی به کاخ نشینی رسیدند، فرصتی است برای ادای دین به وطن، نه فرصتی برای سواستفاده و بیان نیازهای مالی!
شرمتان باد که جز خودتان و جز پول، نه چیزی می بینید نه چیزی برایتان اهمیتی دارد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28015

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.