استقلال ۳۶۰ دقیقه تا دروازه قهرمانی فاصله دارد | آوای استقلال
0

استقلال ۳۶۰ دقیقه تا دروازه قهرمانی فاصله دارد

  • کد خبر : 36875
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
استقلال ۳۶۰ دقیقه تا دروازه قهرمانی فاصله دارد
استقلال تهران همین حالا از سایر تیمهای لیگ برتر فاصله گرفته است اما آن ها برای این که بتوانند مدعی درجه اول قهرمانی بمانند، باید 4 بازی حساس و 360 دقیقه تاریخی را تجربه کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها در گام اول باید به مصاف تیم اوج گرفته ملوان بروند و در زمین بندرانزلی از دهان شیر امتیاز بگیرند. آن ها سپس با تیم سپاهان در تهران روبرو خواهند شد؛ تعقیب کننده این تیم در صدر جدول و البته تیمی که علیرغم افت اخیرش، هنوز بهترین بازیها را ارائه می کند.

استقلال سپس باید به خوزستان رفته، در بازی برابر استقلال خوزستان بسیار پرانگیزه و مصمم به میدان برود؛ تیمی که پرسپولیس را هم در زمین خودش متوقف کرده و برای بقا در مسابقات لیگ برتر ایران، باید حتما در بازیهای خانگی امتیاز بگیرد.

استقلال در چهارمین بازی حساس خود، باید با پرسپولیس یک دربی تاریخی دیگر را برگزار کند. اگر استقلال از این گردنه ۳۶۰ درجه ای با موفقیت عبور کند، می تواند به صورت جدی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر امیدوار باشد و هواداران خود را آماده جشن قهرمانی کند. استقلال در ۱۰ سال گذشته یک بار قهرمان لیگ برتر شده است و ۹ قهرمانی دیگر در این مدت به تیمهای استقلال خوزستان، فولاد، سپاهان و پرسپولیس (۶ بار) رسیده است. این کمترین میانگین عنوان قهرمانی برای استقلال در تمام سالهای دوران فوتبالش بوده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36875

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.