استقلال گوش هایش را ببندد و بازی ها را ببرد | آوای استقلال
4
مگر وقتی داوری به ضرر ما بود جنجال کردیم؟

استقلال گوش هایش را ببندد و بازی ها را ببرد

  • کد خبر : 28850
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
استقلال گوش هایش را ببندد و بازی ها را ببرد
استقلال توانست سه امتیاز فوق العاده شیرین و ارزشمند از آبادان به دست آورد و شرایط خود در جدول را بهبود ببخشد.

به گزارش آوای استقلال، حالا با توجه به بازی بسیار حساس پرسپولیس برابر گل گهر در سیرجان این امکان برای ما فراهم است تا با توجه به اتفاقاتی که  جمعه رقم می‌خورد و البته نتیجه ای که خودمان باید برابر مس رفسنجان رقم بزنیم، عنوان صدرنشینی رقابت‌های لیگ برتر را در پایان هفته چهاردهم مال خود کنیم اتفاقی که سخت است اما اصلاً غیرممکن نیست.

گوش ها را ببندیم

پیروزی مقابل صنعت نفت در حالی به دست آمد که بازیکنان این تیم پس از پایان مسابقه رفتاری عجیب داشتند و به شدت علیه داور موضع گرفتند. آنها روی ضربه پنالتی معترض بودند. صحنه ای که با توجه به شکل فیلمبرداری مسابقه با قاطعیت نمی توان گفت چه اتفاقی در آن به وقوع پیوست اما هر موضوعی که بود بازیکنان استقلال اصلاً نباید طی روزهای باقی مانده وارد آن بشوند. باید گوش هایمان را ببندیم و چشم هایمان را فقط به روی مسابقات باز کنیم چون در پایان بازی ها به تیمی که بیشتر امتیاز جمع کرده جام می دهند نه تیمی که بیشترین اعتراضات را داشته است.

رفتار دوگانه

استقلال به گواه آرشیو رسانه ها و برنامه های تلویزیونی از ابتدای فصل جاری چند بار به خاطر اشتباهات داوری ضربه خورده است و گاهی اوقات پنالتی های واضح ما دیده نشده است. دقیقاً مانند اتفاقی که در همان هفته اول برابر سپاهان به وقوع پیوست ولی ترجیح دادیم تمام حواس خودمان را معطوف به امورفنی کنیم بنابراین حالا هم از کمیته انضباطی انتظار داریم همانطور که پرونده سرمربی استقلال را دنبال کرد و مدعی بود همه چیز باید عادلانه رعایت شود، پیرامون اتفاقات رخ داده در آبادان هم همین قاعده را مد نظر قرار بدهد و با افرادی که به شدت نسبت به تیم داوری اعتراض کردند برخورد قانونی انجام بدهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28850

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.