استقلال و دوپینگ با تماشاگران | آوای استقلال
4
کار خوبی که باید ادامه پیدا کند

استقلال و دوپینگ با تماشاگران

  • کد خبر : 29942
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
استقلال و دوپینگ با تماشاگران
استقلال پنجشنبه هم تمرین کرد اما این تمرین کاملا متفاوت از همه جلسات تمرینی فصل جاری بود.

به گزارش آوای استقلال، از چند سال پیش از وقوع اپیدمی کرونا مربیان استقلال با اتخاذ تصمیمی عجیب و نامناسب تمرینات این تیم را به طور کامل مخفی کرده بودند و اجازه نمی دادند هواداران در آن حاضر شوند‌.
البته هیچ شکی وجود ندارد که برخی از جلسات تمرین که بر پایه کارهای تاکتیکی بنا می شود، باید حتما پشت درهای بسته باشد اما اینکه کل جلسات را از چشم هواداران مخفی کنیم و اجازه ندهیم آنها با تیم خودشان ارتباط برقرار کنند، اصلا تصمیم درستی نبود.
این قاعده پس از همه گیری کرونا هم باید پیاده می‌شد ولی حالا که خوشبختانه دغدغه های کشور از بابت این ویروس بد قدم تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است، باید شرایطی را فراهم کرد تا استقلال به آغوش هواداران خود بازگردد و باشگاه روز پنجشنبه دقیقا همین کار را انجام داد.
استقلال در حالی تمرین کرد که روی سکوهای کمپ ناصر خان حجازی هیاهوی ویژه‌ای به راه افتاده بود و مردم برای تیم خودشان سنگ تمام گذاشتند.
پنجشنبه مربیان خارجی استقلال نیز با تمام وجود حس کردند که این تیم چقدر در میان هواداران خود احترام و محبوبیت دارد به طوری که اگر مجوز صادر شود، همه روزه شاهد چنین فضایی در کمپ حجازی خواهند بود.
استقلال پنجشنبه با هوادارانش به بهترین شکل ممکن دوپینگ کرد و حالا ریکاردوساپینتو به خوبی می داند که هرگاه لازم باشد، می تواند از اهرم حضور طرفداران برای بالا بردن روحیه بازیکنان خود استفاده کند.
امیدواریم تمام اعضای کادر فنی و مدیریتی باشگاه این مسئله را حس کرده باشند که هواداران استقلال واقعاً یک قدرت مکمل هستند و میتوان از وجود آنها در تمرینات به بهترین شکل ممکن استفاده کرد .
ما مسابقات فوق العاده دشواری را تا پایان فصل پیش روی خودمان داریم و در این شرایط اگر بتوانیم به طور مستمر و البته منظم هواداران را هر هفته یا حتی هر پنج روز یکبار در تمرینات داشته باشیم قطعا روحیه کل مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29942

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.