استقلال هم حریفان را می‌برد، هم داوران را | آوای استقلال
1
حالا کیفیت و کمیت را با هم داریم

استقلال هم حریفان را می‌برد، هم داوران را

  • کد خبر : 27346
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
استقلال هم حریفان را می‌برد، هم داوران را
استقلال شب گذشته توانست نساجی را شکست دهد.

به گزارش آوای استقلال، پس از پنج هفته راه رفتن روی بند و ترس از سقوط، استقلال شنبه‌شب با ارائه نمایشی فوق العاده و یک بازی بی حرف و حدیث که با پیروزی مقتدرانه ای همراه شد، خیال همه را راحت کرد و حالا دیگر کسی نمی‌تواند تدابیر تاکتیکی اتخاذ شده توسط سرمربی پرتغالی را در مسابقه با نساجی اشتباه قلمداد کند.
استقلال از همان ابتدای دیدار قاطعانه به میدان آمد، مقتدرانه جنگید و پیروزمندانه زمین را ترک کرد تا نشان بدهد مدافع عنوان قهرمانی دوباره در مسیری قرار گرفته که صدرنشینی انتظارش را می کشد. خلق موقعیت های فراوان، به ثمر رساندن گل های متعدد و دیکته کردن اقتدار خود به حریف کارهایی بود که همگی به بهترین شکل ممکن رخ داد تا خیال هواداران راحت شود.

پیروزی کمی، برد کیفی

نتیجه ای که شنبه شب حاصل شد به لحاظ جدولی یک پیروزی کمی بود. حالا استقلال دوباره در بالای جدول خودنمایی می کند و از بابت تفاضل گل نیز دغدغه ای ندارد اما چیزی که از کمیت مهمتر است، کیفیت نمایش آبی پوشان بود. کیفیتی که همه ما را امیدوار کرد و خیالمان راحت شد که آنها در مسیر درستی قرار گرفته اند. استقلال جدا از سه گلی که وارد دروازه نساجی کرد، موقعیت های بسیاری نیز به وجود آورد که به جرات می‌توان گفت تعدادشان از شمار انگشتان دو دست هم فراتر بود بنابراین حالا می توانیم روی کیفیت نمایش استقلال هم با قاطعیت و خوش‌بینی اظهار نظر کنیم.

پیروزی بر داوران

بارها نوشته ایم و دوباره تاکید می‌کنیم اشتباهاتی که در لیگ برتر ایران رخ می‌دهد، کاملاً سهوی است و هیچ داوری تعمدا به نفع یا به ضرر تیمی تصمیم نمی‌گیرد. داوران هم مانند همه ما انسان هستند و انسانها جایزالخطا اما بحث بر سر این نکته است که می توان با برگزاری کلاس های با کیفیت تر و آوردن کمک داور ویدیویی اشتباهات داوری را به حداقل رساند و دقیقاً همان راهی را رفت که اغلب کشورهای صاحب فوتبال آن را پیموده‌اند ولی تا وقتی چنین شرایطی فراهم نشود، چاره ای جز کنار آمدن با اشتباهات داوری نداریم و استقلال باید دقیقاً مانند بازی با نساجی آنقدر قوی باشد که در صورت لزوم هم بتواند حریف را شکست بدهد و هم اینکه از سد اشتباهات سهوی داوران بگذردو حتی بدون اینکه برایش پنالتی بگیرند نیز پیروز میدان شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27346

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.