استقلال را مثل توپ فوتبال شوت نکنید | آوای استقلال
3
قرار نیست تا آخر فصل درگیر محرومیت باشیم

استقلال را مثل توپ فوتبال شوت نکنید

  • کد خبر : 29832
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
استقلال را مثل توپ فوتبال شوت نکنید
داستان محرومیت سرمربی استقلال هنوز تمام نشده است .

به گزارش آوای استقلال، ماجرایی که از ابتدای فصل استارت خورده و اگرچه اشتباهات خود ریکارد و ساپینتو هم در آن موثر بوده است. اما نمی توان از کنار برخی شیطنت‌ها پیرامون این پرونده به راحتی عبور کرد. سرمربی استقلال را محروم می کنند اما با  سرمربی که در کنفرانس مطبوعاتی هرچه دلش میخواهد بر زبان می‌آورد، کاری ندارند ! ریکاردو باید کار را از روی سکوها دنبال کند اما آن سرمربی که برای توجیه باخت تیمش به نیمکت استقلال بد و بیراه می گوید، خیلی راحت در بازی بعدی هم شاگردانش را از کنار زمین هدایت می کند. یک دور عجیب و غریب که مانند قطار شهربازی است و در نهایت ما را به جایی نمی‌رساند.

پایان نمایش محرومیت

داستان محرومیت ها و محدودیت هایی که برای سرمربی استقلال در نظر گرفته می شود باید همین امروز به پایان برسد چون هواداران استقلال واقعاً کلافه شده اند. اگر قرار است ساپینتو محروم شود اما بقیه مربیان هر چه دلشان میخواهد بر زبان آورند و کسی هم کاری به کارشان نداشته باشد معنی چنین کاری عدالت نیست اگر هم قرار شده با همه مربیان یکسان برخورد شود چرا ما چنین چیزی را نمی بینیم؟

توپ فوتبال !

استقلال در مقاطعی از فصل اصلاً هماهنگ نبود و خود ما به شدت سرمربی تیم را مورد انتقاد قرار می دادیم اما حالا انصافاً تیم ریکاردو از نظر فنی در شرایط بسیار مطلوبی است و مسائل غیرفنی به او لطمه میزند. این روزها استقلال مانند توپ فوتبال شده که هرکسی را به طرفی شوت میکند و هواداران با نگرانی فراوان شاهد این طرف و آن طرف شدن تیم خود هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29832

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.