استقلال در آبادان گرم می‌شود و بر می‌گردد | آوای استقلال
3
فرصتی برای یک پیروزی مهم

استقلال در آبادان گرم می‌شود و بر می‌گردد

  • کد خبر : 28786
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
استقلال در آبادان گرم می‌شود و بر می‌گردد
در روزهایی که هوای تهران سرد و برفی شده و خوشبختانه پس از چند روز آلودگی مداوم، حالا به واسطه بارش نزولات آسمانی وضعیت بهتری آسمان پایتخت حاکم شده است استقلالی ها برای جدال با نفت آبادان راهی این شهر در دل استان خوزستان شده‌اند.

به گزارش آوای استقلال، مسابقه با تیمی که همواره با ضد فوتبال غریبه بوده و نمایشی تهاجمی را ارائه می‌کند و همین مسئله می‌تواند کمک حال استقلالی ها شود تا با استفاده از میل هجوم حریف خود، موقعیت های بیشتری روی دروازه آنها خلق کنند و با تیمی که صرفاً به فکر دفاع و بازی بسته باشد، مواجه نشوند.

پیروزی مهم

قطعاً بازی در آبادان اصلا آسان نیست و حتما صنعت نفت هم که این روزها به واسطه تغییر سرمربی خود و پیروزی مهم هفته گذشته برابر نساجی شرایط بهتری پیدا کرده است، برای ماجراجویی مقابل مدافع عنوان قهرمانی وارد میدان خواهد شد اما با توجه به اینکه برتری در دربی طی یک غفلت از دست ما پرید، حالا بازی هفته سیزدهم برای همه استقلالی ها فوق العاده مهم تلقی می شود.
پیروزی در این بازی می‌تواند شرایط ما در لیگ برتر را جدا از بحث جدول، از نظر روانی نیز بهتر کند و به همین خاطر باید ضمن هوشیاری کامل، برویم تا ببریم و برگردیم.

افزایش انگیزه

با پیروزی در آبادان قهرمان می شویم و با شکست برابر صنعت نفت هم لیگ برتر برای ما تمام نخواهد شد ولی قطعاً پیروز شدن در مسابقه پس از دربی این پیام را به همه حریفان مخابره خواهد کرد که استقلال هیاهوی جدال سه شنبه هفته گذشته را به دست فراموشی سپرده و حالا دوباره قدم به قدم و هفته به هفته برای رسیدن به صدر جدول می جنگد.
ما می‌توانیم صدر جدول را مال خود کنیم و اگر در حملات حریف آن دچار سردرگمی نشویم قطعاً رسیدن به بالاترین نقطه لیگ برتر اصلاً اتفاق عجیب و غیر ممکنی تلقی نمی شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28786

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.