استقلال تهاجمی دوست داشتنی تر است | آوای استقلال
2
بازی با ملوان ثابت کرد

استقلال تهاجمی دوست داشتنی تر است

  • کد خبر : 28610
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
استقلال تهاجمی دوست داشتنی تر است
استقلال مقابل ملوان به یک پیروزی فوق العاده ارزشمند دست پیدا کرد.

به گزارش آوای استقلال، اگرچه برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی نمی تواند معیار قطعی برای سنجش میزان قدرت هیچ تیمی تلقی شود ولی به هر حال دستمایه ای  از شرایط تاکتیکی هر تیمی را ارائه می کند. مسابقات تدارکاتی می تواند ضعف های ما را عیان کند و با زبان فوتبالی راه حل هایی را نیز برای حل آن بیان کند. دقیقا مانند اتفاقاتی که این روزها در تهران و برای آبی‌پوشان پایتخت رخ می دهد.
اقتدار در حملات
استقلال به عنوان تیم شناخته می شود که همواره نمایش تهاجمی ارائه می کند و تمام حریفان هرگاه برابر آبی‌پوشان قرار بگیرند ناخودآگاه چاشنی احتیاط را مد نظر قرار می دهند و حداقل در ۲۰ دقیقه آغازین مسابقه بی محابا حمله نمی کنند. این دقیقاً همان برگ برنده ای  است که استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران دارند و غیر از این دو تیم هیچ تیم دیگری از شنیدن این مزیت بزرگ و ارزشمندی برخوردار نیست.
مسابقه تدارکاتی ما با ملوان و پیروزی مقتدرانه برابر این تیم نشان داد اگر تهاجمی فوتبال بازی کنیم، بدون شک نتایج بهتری می‌گیریم و می توانیم قدرت خودمان را به همه حریفان دیکته کنیم.
تیم دوست داشتنی
ریکاردو ساپینتو قبل از اینکه فصل جاری شروع شود، تاکید کرد که دلش می‌خواهد استقلال تهاجمی فوتبال بازی کند و هفته به هفته نشان داد روی حرفش ایستاده است.
البته در مقاطعی ما برای ارائه تدابیر تاکتیکی دچار مشکل شدیم اما آرام آرام همه چیز بهتر شد. حالا بازی با ملوان نشان داد که تفکرات تهاجمی  مرد پرتغالی کاملاً در استقلال قوام آمده است. این تیم دوست داشتنی با حملات بیشتر و گلهای فراوان تری که وارد دروازه حریفان می کند، قطعاً دوست داشتنی تر خواهد شد و ماموریتش برای چنین کار بزرگی از هفته آینده برابر پرسپولیس استارت خواهد خورد.
دیداری که البته نباید انتظار داشته باشیم استقلالی ها بی مهابا در آن حمله کنند ولی حتی اگر با اختلاف یک گل هم پیروز شویم، فوق العاده ارزشمند تلقی می شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28610

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.