استقلال به فکر روحیه قائدی، محبی و مهدی پور باشد | آوای استقلال
2
جام جهانی شاید ولی دنیا حتماً تمام نشده

استقلال به فکر روحیه قائدی، محبی و مهدی پور باشد

  • کد خبر : 27432
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
استقلال به فکر روحیه قائدی، محبی و مهدی پور باشد
کارلوس کی روش لیست مردان نظر خود برای حضور در اردوی اتریش را اعلام کرد و می توان گفت با این کار تقریباً ۹۰ درصد ملی‌پوشان ما جهت شرکت در جام جهانی قطر را هم برگزید .

به گزارش آوای استقلال، با توجه به اینکه به احتمال فراوان تا قطر۲۰۲۲ دیگر بازی تدارکاتی نخواهیم داشت و همین مسابقات برابر اروگوئه و سنگال سنگ محک تیم ملی تلقی می شود، بسیار بعید است در فرصت باقی مانده تا آغاز جام جهانی، بازیکن جدیدی به تیم ملی فراخوانده شود بنابراین خط خوردگان این اردو عملاً جام را هم به احتمال زیاد از دست می دهند.

خط خوردگان استقلال

سرمربی تیم ملی اینطور تشخیص داد که حسین حسینی ،صالح حردانی و ابوالفضل جلالی را همراه خود ببرد و روی اسم مهدی مهدی پور ،مهدی قائدی و محمد محبی قلم قرمز بکشد. به هر حال باید به نگاه کارلوس کی روش احترام گذاشت و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد ولی واقعیت امر این است که هر سه بازیکن خط خورده استقلال می توانستند کمک حال ما در رقابت‌های جام جهانی باشند و به معنای واقعی کلمه شایسته حضور در جمع ملی‌پوشان بودند اما…

تمام نشدن دنیا

با توجه به انتخابات کارلوس کی‌روش، باید قبول کنیم که جام جهانی تا حد زیادی برای این سه بازیکن خاتمه پیدا کرده است و همه می دانند نفراتی که در آستانه چنین تورنمنت مهمی از جمع ملی‌پوشان خط می خورند، از نظر روحی در شرایط بسیار شکننده قرار می‌گیرند بنابراین حالا کادر فنی استقلال وظیفه بسیار سختی را بر عهده دارد. آنها باید این حقیقت را به شاگردان خود تفهیم کنند که شاید جام جهانی برایشان تمام شده اما دنیا همچنان ادامه دارد و این نفرات باید در کمترین زمان ممکن بهترین وضعیت روانی برساند و برای استقلال به همان مهره های کلیدی و بدل شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27432

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.