استراماچونی در قطر، مدیران استقلال در خواب! | آوای استقلال
2
فرصتی که به همین راحتی از دست می‌رود

استراماچونی در قطر، مدیران استقلال در خواب!

  • کد خبر : 28248
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
استراماچونی در قطر، مدیران استقلال در خواب!
شمارش معکوس برای اینکه فیفا بابت مطالبات آندره‌آ استراماچونی استقلال را جریمه سنگین‌تری بکند آغاز شده و هیچ بعید نیست خبرهای تلخی پیرامون کسر امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی بشنویم اتفاقی بسیار بد که قطعاً می تواند جدا از بحث امتیازگیری به لحاظ روانی هم ضربه بزرگی به نماینده  ایران بزند.

به گزارش آوای استقلال، استراماچونی در قطر است مدیران ما کجا هستند؟

آندره آ استراماچونی بعد از اینکه به همکاری خود با باشگاه الغرافه قطر خاتمه داد، در قطر ماند چون قرار شد به عنوان مفصل تلویزیون ایتالیا رقابتهای جام جهانی را تحلیل کند. این بهترین فرصت برای مدیران استقلال بود تا نماینده های به دوحه  بفرستند و با او به صورت جدی مذاکره کنند .حتی اگر از این گفتگوها هیچ نتیجه‌ای هم حاصل نمی شد باز هم بهترین کار ممکن فرستادن یکی از مسئولان باشگاه به قطر بود تا آخرین شانس را هم امتحان کنیم اما متاسفانه چنین کاری نکردیم و این از دست ما رفت.

فرصتی برای حسرت

همیشه برای حسرت خوردن فرصت وجود دارد اما برای استفاده از موقعیت ها گاهی اوقات خیلی زود دیر میشود .استقلال این روزها دقیقا همین وضعیت را سپری می‌کند و اگر طی روزهای آینده تصمیم درستی نگیرد قطعاً برای ماهها و شاید هم سالها حسرت عدم تصمیم گیری مطلوب در چنین روزهایی را خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28248

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.