ارسلان، قربانی اشتباهات مدیریتی شد | آوای استقلال
3
استقلال خوش استقبال و بد بدرقه

ارسلان، قربانی اشتباهات مدیریتی شد

  • کد خبر : 26760
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
ارسلان، قربانی اشتباهات مدیریتی شد
شکل کنار گذاشتن ارسلان مطهری و اجحافی که در حق این بازیکن شد، اصلاً و ابداً پسندیده نبود.

به گزارش آوای استقلال، انتخاب نفرات و قرار دادن آنها در قالب تاکتیکی حق مسلم هر مربی تلقی می‌شود و حتی بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو هم نمی توانند در این رابطه به سرمربی ایراد بگیرند چون او باید بابت انتخاباتش اختیار داشته باشد و البته به واسطه نتایجی که می گیرد پاسخ بدهد. بنابراین اگر ریکاردو ساپینتو، ارسلان یا هر بازیکن دیگری را نخواست ،کسی نمی‌تواند به او ایرادی بگیرد اما ایراد اصلی به شکل برخورد بر می گردد که نه تنها قشنگ نبود بلکه حتی اصول حرفه‌ای فوتبال هم در آن رعایت نشد. این اتفاق هیچ حاصلی غیر از کوتاه شدن دیوار اعتماد میان بازیکنان استقلال در آینده بسیار نزدیک نخواهد داشت و مدیران باشگاه به زودی متوجه می شوند اصلاً سیاست درستی را اتخاذ نکرده بودند.

اشتباهات مدیریتی

اگر استقلال ارسلان مطهری را نمیخواست خیلی راحت می توانست این بازیکن را پس از خاتمه اردوی ترکیه صدا کند و به او بگوید با توجه به ترافیک ایجاد شده در خط حمله، دیگر نمی تواند با این استقلالی همکاری کند . در آن مقطع نه تنها ارسلان می‌توانست تیم جدیدی برای خود پیدا کند بلکه توافقات مالی با باشگاه هم خیلی راحت تر انجام می شد ولی اشتباه مدیریتی استقلال موجب شد تا این بازیکن اگرچه شاید مبلغ موجود در قراردادش را به طور کامل دریافت کند ولی حداقل تا پایان نیم فصل سکو نشین شده و این مسئله لطمه بزرگی به فوتبال بازیکنی می‌زند که بارها برای استقلالی ها پیام آور شادی شده بود .قطعاً هواداران هرگز فراموش نمی کنند که همین ارسلان چند بار در دربی ها برایشان گل زد و حتما خود مطهری هم انقدر انصاف دارد که میان احساسات صاف طرفداران و اشتباهات مدیریتی صورت گرفته ،تمایز قائل شود.

فرو ریختن دیوار اعتماد

اتفاقی که در مورد ارسلان مطهری رخ داد بدون هیچ شک و تردیدی باعث فرو ریختن دیوار اعتماد میان بازیکنان استقلال و کادر مدیریت باشگاه می شود چون وقتی می بینند با بازیکن بی حاشیه ای مانند ارسلان مطهری چنین برخوردی صورت گرفت ،این ذهنیت برایشان ایجاد می شود که حرکت فوق در مورد تک تک آنها هم می تواند رخ بدهد بنابراین قطعاً هنگام تمدید قرارداد هایشان قضیه را خیلی سفت و سخت تر دنبال می کنند و بندها و تبصره های ویژه‌ای لحاظ خواهند کرد تا اگر به سرنوشت مطهری دچار شدند، حداقل خسارت بیشتری از استقلال بگیرند. اینها همه حاصل یک گره بود که می‌شد به راحتی آن را با دست باز کرد ولی خودمان کاری کردیم که به دندان کشیده شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26760

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.