آماده سازی کمپ تمرینی تیم ملی در کیش!+عکس | آوای استقلال
2

آماده سازی کمپ تمرینی تیم ملی در کیش!+عکس

  • کد خبر : 3140
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
آماده سازی کمپ تمرینی تیم ملی در کیش!+عکس
آیا از نظر عزیزی خادم یک عدد فرغون، چند الک دستی،دو عدد پتک پلاستیکی و یک روغندان دستی امکانات حرفه ای و مدرنی است که کمپ کیش را به یک کمپ ایده آل تبدیل می کند؟

شاید باورش سخت باشد اما فدراسیون فوتبال پس از بین رفتن امتیاز میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی و میزبانی بحرین برای برگزاری چهار بازی برگشت این دوره تصمیم گرفت پیش از اعزام تیم ملی در جزیره کیش اردو بزند تا شاگردان اسکوچیچ تمرینات فشرده خود را در آنجا برگزار کنند.

عزیزی خادم با حضور در تلویزیون و برنامه ورزش و مردم برگزاری اردوی کیش را یک اتفاق خاص قلمداد کرد به شکلی که انگار وی در خصوص امکانات حرفه ای یکی از کمپ های بزرگ دنیا سخن می گوید اما با انتشار تصاویر آماده سازی زمین جزیره کیش مشخص شد آقای رئیس که علاقه فراوان به شوهای تبلیغاتی دارد کمپ مورد نظر برای برگزاری تمرینات تیم ملی را با امکانات اولیه و کاملا آماتور آماده کردند تا تیم ملی به این شکل به مصاف حریفان خود برود.

حالا فقط سوال اینجاست آیا از نظر عزیزی خادم یک عدد فرغون، چند الک دستی،دو عدد پتک پلاستیکی و یک روغندان دستی امکانات حرفه ای و مدرنی است که کمپ کیش را به یک کمپ ایده آل تبدیل می کند آن با یک چمن نصفه و نیمه که کچلی آن حسابی خودنمایی می کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=3140

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.