آقای فتح الله زاده خودت را ممنوع المصاحبه کن! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

آقای فتح الله زاده خودت را ممنوع المصاحبه کن!

  • کد خبر : 29115
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
آقای فتح الله زاده خودت را ممنوع المصاحبه کن!
امان از این میل و اشتیاق( مهار نشدنی ) که عده ای به دیده شدن دارند.

به گزارش آوای استقلال،

به خاطر آنکه تصویرشان در قاب تلویزیون باشد با بهانه و بی بهانه دعوت گفت‌وگو را می پذیرند بدون این که فکر کنند چه برنامه ای با چه هدفی از آنها دعوت می کند!
طبیعتا عده ای می گویند مسئولین باید پاسخگو باشند و این سیاه نمایی است که مصاحبه هایشان را به عشق دیده شدن ربط دهیم!
بدون اشاره به این نکته که در تمام رده ها، بخش ها، ارگان های و…اسیر این اپیدمی ترسناک هستیم به طور مستقیم به ورزش می پردازیم که حوزه اختصاصی ماست و از بام تا شام با مدیران و مسئولین با این تیپ شخصیتی سر و کار داریم!
پس با شناخت، آن‌ها را قضاوت می کنیم!
مدیرانی که(فرقی نمی‌کند مدیرعامل یا مدیرانی در رده های بعدی) نمی دانند با کدام رسانه صحبت می کنند، چه لزومی برای مصاحبه هست، چه هدفی برای دعوت به گفت‌وگو در پس پرده نهان است و چه عواقب و حواشی ممکن است برای تیم ایجاد شود، در هفته هفت روز در شبکه های مختلف و برنامه های متفاوت حضور دارند و با صحبت های خود تیم تحت مدیریتشان را به حاشیه می برند؟
بهتر است صراحتا عنوان کنیم موضوع مورد بحث ما مدیریت باشگاه استقلال است که آقایان از اعضای هیئت مدیره تا مدیرعامل و معاونین… همه برای انجام گفت‌وگو سعی در سبقت گرفتن از یکدیگر دارند!
به فراخور تجربه، تازه کارها حتی با کانال های تلگرامی هم گفتگو می کنند اما آب دیده ها و با تجربه ها خودشان را به راحتی در دسترس رسانه ها قرار نمی دهند و تنها با رسانه های تصویری گفت‌وگو می کنند و آنقدر هم ذوق دارند که وقتی مقابل دوربین قرار می گیرند دلشان میخواهد فقط اغراق کنند و حرفهای بزرگ بزنند!
دروغ و راستش مهم نیست عملی شدن یا رویایی بودنش اهمیت ندارد.
برای رسانه ها هم مهم نیست، همین که مصاحبه ای که انجام داده اند وایرال شود و رسانه و یا برنامه شان دیده شود برای آنها کافی است!
بعد از مصاحبه هر چقدر حرفها دروغ تر و ادعا ها بزرگتر، دست به دست شدن آن بیشتر.
پس رسانه به هدفش رسیده و برنامه شان آنگونه که می خواهند دیده شده، اما این مسئول مربوطه است که تازه باید پای لرز خربزه ای که خورده بنشیند، توهین بشنوند و شاهد حواشی باشد که با حرفهایش برای تیم و باشگاه درست کرده است، آرامش تیم بهم ریخته، بازیکنان دلخور شده اند، هواداران …
با این وجود باز برای آقایان درس عبرت نمی شود که کمی خودشان را کنترل کنند و کمتر مصاحبه کنند!
اصلا واقعا وقتی باشگاه سایت و کانال و پیج دارد و می شود در خصوص تمام مسائل تیم در آنجا صحبت کرد و با این کار تعداد دنبال کنندگان را افزایش داد و از این راه کسب درآمد هم کرد، چرا رسانه باشگاه فقط به یک بیانه نویس تبدیل شده و مسئولین اخبار و توضیحاتشان را خوراک رسانه های دیگر می کنند؟
استقلال در دوره ای که هیئت مدیره باشخصیت و با وزن بالایی داشت، کمترین حاشیه و بیشترین بازدهی را نیز داشت اما از آن سالهای خوب، آنقدر گذشته است که به خاطره ای دور تبدیل شده…
سالهاست اعضای هیئت مدیره چپ و راست مصاحبه می کنند و حاشیه می سازند و مدیرعامل هم به جای دعوت به سکوت، خودش را به آب و آتش می زند که مبادا عقب بماند!
مصاحبه های رنگارنگ محمد مومنی، حجت کریمی،علی امیری و خود علی فتح الله زاده را مرور کنید تا بدانید چقدر از حواشی را همین آقایان به وجود آورده اند.
شاید از سایرین توقعی نباشد اما مدیریتی که بارها اعلام کرده خود از خانواده رسانه است چرا بازی رسانه را بلد نیست و فریب می خورد و با تکرار حرف مصاحبه کننده، در واقع در دام میفتد تا حرفهای حاشیه ای از زبان او مطرح شود!؟
آقای فتح الله زاده شما محمدحسین میثاقی را نمی شناسید؟
شما خبرنگاران(اکثرا بد طینت و بدخواه)صدا و سیما را نمی شناسید؟
چرا انقدر مصاحبه می کنید؟
چرا دعوت بدخواهان استقلال را می پذیرید؟
چرا حواستان نیست چه حرفی می زنید و چه کلماتی را تکرار می کنید؟
چرا با رسانه باشگاه گفتگو نمی کنید؟
چرا، چرا، چرا…؟
حرفهای شما سنگربان شماره یک تیم را دلخور کرده است برای رفع دلخوری باشگاه بیانیه داده و مثلا روشنگری کرده که آن حرفها، صحبت و نظر فتح الله زاده نبوده است.
بهتر نیست به جای مصاحبه بدون فکر، کمی به امور باشگاه رسیدگی کنید، مشکلات را مرتفع کنید، منابع مالی را تامین کنید و…؟ تا وقتی برای مصاحبه دعوت می شوید آنقدر کار انجام داده داشته باشید که نخواهید و نتوانند به سوال های حاشیه بپردازند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29115

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.