آقای سجادی  با برکناری کریمی جبران کنید! | آوای استقلال
3
کریمی از جانب چه کسی حمایت می شود؟

آقای سجادی  با برکناری کریمی جبران کنید!

  • کد خبر : 31154
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
آقای سجادی  با برکناری کریمی جبران کنید!
باشگاه استقلال شده است محله برو و بیا.

به گزارش آوای استقلال، هر فصل مربی و هر یک و نیم فصل مدیرعامل این تیم را تغییر می دهند تا شیرازه تیم را از هم بپاشند!
در انتخاب مدیرعامل تنها فاکتوری که کوچکترین اهمیتی ندارد توانایی و شایستگی است. اگر غیر از این بود مددی، افتخاری، فتح اله زاده،خلیل‌زاده و حجت کریمی ها هرگز خواب مدیریت در استقلال را هم نمی‌دیدند ‌.
متاسفانه حمید سجادی که تصور می کردیم به خاطر ورزشی بودنش تصمیمات ورزشی می گیرد و در همه موارد صلاح و منفعت تیم، بازیکنان و حتی مردم را در نظر می گیرد، فقط یک سال اول حضورش توانست مدیر خوب و مستقلی باشد اما بعد از یکسال هر آنچه به او دستور داده شد را اجرا کرد. هر آنچه اطرافیان پرسپولیسی از او خواستند همان شد وقتی از مشاور تا پرسنل روابط عمومی اش پرسپولیسی های دو آتشه باشند و او هم آدم توصیه پذیری باشد نتیجه ای جز این ندارد که به جای آنها وارد عمل شود و کلنگ انتقام یک فصل قهرمانی استقلال را با برکناری مدیرعامل موفقش، بر زمین بکوبد!
شاید به رخ کشیدن  قدرت برای آجورلویی که در پاس زیر مجموعه او بود هم انگیزه ای شد برای اخراج مدیری که در استقلال عملکرد نسبتا خوبی  داشت!
قبول داریم که آجورلو هم اشتباهات زیادی داشت اما حداقل کنار اشتباهات کوچک و بزرگ، کارهای مفید و مثبت هم انجام می داد و شاید دلیل انها که سجادی را به اخراج و برکناری او ترقیب کردند، دقیقا همین موضوع بود این که اگر دانشگر و حسین زاده از تیم رفتند قایدی و محبی را به تیم آورد و اطرافیان و مشاورین، رفقا و مافوق های سجادی این را نمی خواستند، استقلال قدرتمند و سرحال را نمی‌خواستند، مدیری که از حق استقلال دفاع کند را نمی خواستند،اگر به جای فتح الله زاده شومن و حجت کریمی، یکی مثل آجورلو بود سهیل مهدی نمی توانست به راحتی فرامین پیروانی علیه استقلال را اجرا کند، افشاریان و خسروی نمی توانستند داوران رنگی را مامور توقف استقلال کنند، اگر یکی مثل آجورلو بود.
استقلال دربی ها را واگذار نمی کرد چون تیمی خسته که هفت ماه از آخرین پرداختی اش گذشته بود را راهی میدان
نمی کرد، چون آصفی و جعفر سمیعی جرات این خیانت به وطن را نداشتند که با رای پنهان خود مقدمه حذف استقلال از آسیا را فراهم کنند!
آقای سجادی شما با انتخاب و انتصاب های غلط به استقلال و هوادارانش خیانت کردید تا فرصت برای جبران باقی است پیش از انکه حجت کریمی و هیئت مدیره سودجوی بی خاصیت در ادامه راهی که شما آغاز کردید استقلال را نابود نکرده اند، با برکناری آنها لطفتان را شامل حال استقلالی ها هم کنید!
حجت کریمی مگر به کجا وصل است که از ناکجا آباد آمد و شد سرپرست باشگاه استقلال و حالا هم در تلاش است مدیریت این باشگاه را به نامش بزنند؟
شخصی که چه در دوران حضورش در هیئت مدیره چه در دوران منحوس سرپرستی مدیرعامل، هیچ حرکت مفید و مثبتی نداشته چرا بر اساس کدام معیار و فاکتور باید مدیریت را به او داد؟
آیا لابی و سفارش آدم های سیاسی دلیل این انتخاب است؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31154

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.