آقای تاج شما رئیس فدراسیون هستید یا تیم ملی؟ | آوای استقلال
2
نگرانی به حقِ باشگاه هوادار

آقای تاج شما رئیس فدراسیون هستید یا تیم ملی؟

  • کد خبر : 29662
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
آقای تاج شما رئیس فدراسیون هستید یا تیم ملی؟
تمامی تیم های لیگ برتر نگران داوری در دیدار با پرسپولیس هستند.

به گزارش آوای استقلال، حرف های یحیی گلمحمدی، حضور یک پرسپولیسی چند آتشه متعصب در کمیته داوران به نام علی خسروی، از طرفی و حرفهای نسنجیده افشاریان در خصوص بدهی داوران به پرسپولیس از سویی دیگر، باعث شده که همه تیم ها از رویارویی مقابل پرسپولیس واهمه داشته باشند نه به خاطر آماده بودن پرسپولیس، بلکه به خاطر نگاه ویژه داوران که دستورش از کمیته داوران، پس از جو سازی های یحیی گل محمدی علنا صادر شد!
البته پیش از این هم پرسپولیس همیشه از داوری منتفع بوده(نگاهی به جدول سود و زیان تیم ها از داوری، گویای همه چیز است)اما پس از آنکه یحیی شروع به قیل و قال و جار و جنجال کرد و به در و دیوار کوبید و باخت تیمش را به موضع گیری هایش در اعتراضات اخیر، ربط داد کمیته داوران چیزی فراتر از چراغ سبز نشان دادن، در حد در آغوش گرفتن پرسپولیس، علنا از حمایت و جانبداری از این تیم سخن گفت.
در ساعاتی مانده به بازی هوادار_پرسپولیس باشگاه هوادار طی بیانیه ای نگرانی خودش در خصوص نحوه قضاوت تیم داوری را اعلام کرده است.
این نگرانی را نه تنها از جانب هوادار بلکه از همه تیم هایی که قرار است رو در روی تیم محبوب کمیته داوران قرار گیرند، شاهد خواهیم بود چرا که همه قربانی شدن نفت مقابل پرسپولیس را دیدند و می دانند آنها هم قربانیان بعدی داوری مقابل سرخ های پایتخت خواهند بود، در این میان نمی دانیم نقش فدراسیون و مهدی تاج چیست؟
آیا فدراسیون فوتبال، لیگ را کنترات به کمیته داوران سپرده و خودش سرگرم تزئین کرسی تاج در کنفدراسیون فوتبال آسیا است یا به دنبال گل یا پوچ برای تعیین سر مربی تیم ملی؟
آقای تاج حواستان به لیگ هست؟
شما رئیس فدراسیون فوتبال هستید نه تنها تیم ملی فوتبال!
لطفا قدری سر بچرخانید و این آشفته باز و سلطه کمیته داوران بر لیگ را ببینید پیش از آنکه دیر شود و…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29662

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.