۳ صحنه مشکوک؛ داور پنالتی نمی گیرد! | آوای استقلال
0

۳ صحنه مشکوک؛ داور پنالتی نمی گیرد!

  • کد خبر : 8665
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
۳ صحنه مشکوک؛ داور پنالتی نمی گیرد!
در اوایل نیمه اول مسابقه استقلال و سایپا اعضای تیم آبی پوش در 3 نوبت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت.

به گزارش آوای استقلال، یکی از موضوعاتی که فرهاد مجیدی و سایر اعضای استقلال طی هفته های گذشته بارها به آن اعتراض کردند، اشتباهات داوران بوده است. اعضای تیم استقلال اعتقاد داشتند در مسابقات گذشته داوران علیه آنها کار کردند و امیدوار بودند که این اشتباهات در مسابقه با سایپا کاهش پیدا کند.

در این شرایط اما در ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه ۳ صحنه مشکوک به پنالتی درمحوطه جریمه سایپا رخ داد که اعتراض شدید نیمکت نشینان و بازیکنان استقلال را در پی داشت.

در دقیقه ۷ بازی بازیکن تیم سایپا در محوطه جریمه با سبحان خاقانی برخورد کرد و این بازیکن جوان استقلال سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد. مرتضی منصوریان اعتقاد داشت در این صحنه پای خاقانی به چمن زمین گیر کرده و خطایی رخ نداده است.

صحنه اصلی اما در دقیقه ۱۱ مسابقه بود. جایی که مهدی قایدی با دریافت توپ پشت محوطه جریمه ، در موقعیت مناسبی قرار گرفت. او روی حرکات تکنیکی که شگردش هم هست وارد محوطه جریمه شد و ناگهان روی زمین افتاد. در این صحنه استقلالی ها اعتقاد داشتند که پای صادق بارانی کاپیتان سایپا در مسیر حرکت قایدی به پای چپ قایدی گیر کرده و باعث سرنگونی اش شده است. با این حال داور باز هم اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این صحنه اعتراض شدید استقلالی ها را در پی داشت و سر و صداهای زیادی از روی نیمکت و داخل زمین در این خصوص به گوش می رسید.

صحنه مشکوک سوم در محوطه جریمه سایپا دردقیقه ۲۶ بود. در این لحظه آرش رضاوند از جناح راست قصد داشت توپ را روی دروازه ارسال کند که توپ به بدن بازیکن سایپا برخورد کرد. استقلالی ها و به خصوص رضاوند اعتقاد داشتند توپ در محوطه جریمه به دست مدافع سایپا برخورد کرده که اینبار هم مرتضی منصوریان از صحنه عبور کرد و اعتقادی به خطا نداشت!

در نهایت در دقیقه اول مسابقه استقلال و سایپا ۳ صحنه مشکوک در محوطه جریمه نارنجی پوشان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت اما این صحنه ها اعتراض شدید استقلالی ها را در پی داشت.
باید دید نظر کارشناسان داوری در این خصوص چیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8665

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.