یامگا و دلهای بی قرار آبی | آوای استقلال
2
به امید دوباره دیدنت در مستطیل سبز!

یامگا و دلهای بی قرار آبی

  • کد خبر : 36011
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
یامگا و دلهای بی قرار آبی
اضطراب هواداران بی شمار استقلال آن هنگام که تو برای نخستین بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفتی را با اراده پولادینی که برای تبدیل آن به گل داشتی، به حس اعتمادی خواستنی و آرامشی عمیق تبدیل کردی و هر چه روزهای بیشتری از حضورت گذشت دل های بیشتری را خواهان خود نمودی...

به گزارش آوای استقلال، هر چه بیشتر در زمین سبز جنگیدی قلبهای بیشتری را تسخیر کردی و هر چه بیشتر پنالتی ها را گل کردی محبوب تر شدی…
یامگای عزیز حالا گمان مَبری در این روزهای سخت که روی تخت بیمارستان با دلهره ای کُشنده ثانیه ها را می شماری، هواداران استقلال خیالی آسوده دارند و از تو غافلند، بی شک اگر نه بیشتر از خودِ تو اما کمتر از تو هم نگران سلامتی و وضعیت این روزهای تو نیستند.
نمی دانیم چقدر مردم ایران را می شناسی ایرانی ها مخصوصا هواداران فهیم، اصیل و بافرهنگ استقلال مردمانی وفا دارند و تا بهبودی و سلامتی کامل تو دست از دعا و نیایش با خدا بر نمی دارند.
در این روزهای سخت پر دلهره انرژیِ دعای مردم همراه توست و می دانیم که تو نیز با صبوری و قدرت بالایی که داری این روزها را تاب می آوری تا باز به مستطیل سبز بازگردی و برای هواداران پر شور استقلال دلبری کنی،باز دژ مستحکم آبی ها باشی و پنالتی زن قهار لیگ،باز بدرخشی و با هر بار دیدن قامت بلند بالایت در ترکیب تیم، صدای هلهله دو آتشه های آبی استادیوم ها را به لرزه درآورد.
یامگای عزیز و دوست داشتنی بازیکن محبوب استقلال این درست است که زبان و  ملیت و کشور ما با هم متفاوت است اما ما ایرانی ها مَثَلی داریم که همدلی از همزبانی بهتر است و ما اکنون با تو در این اتفاق ناگوار همدلی می کنیم و برای رسیدن روزهای خوب برای تو از صمیم قلب خدا را صدا می زنیم.
از تو می خواهیم مقاوم و صبور باشی تا روند درمانی ات با کیفیت بهتری پیش برود…
به امید دیدن دوباره ات در پیراهن آبی خوشرنگ و درخشش تو در مستطیل سبز آزادی…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36011

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.