یامگا تکذیب کرد: من هیچ نوتیسی نداده‌ام! | آوای استقلال
2

یامگا تکذیب کرد: من هیچ نوتیسی نداده‌ام!

  • کد خبر : 33107
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
یامگا تکذیب کرد: من هیچ نوتیسی نداده‌ام!
کوین یامگا خبر منتشر شده درباره ارسال نوتیس به مدیران باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که باشگاه استقلال حدود ۵۰ روز پیش توانسته بود مطالبات کوین یامگا را به دستش برساند، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکن فرانسوی یک بار دیگر و با ارسال پیام هشداری به مدیران، خواستار دریافت دستمزد عقب افتاده اش شد.

در روزهای پایانی تیر ماه بود که مهلت نوتیس کوین یامگا به استقلال تمام می شود و علی خطیر موفق شد در نهایت مبلغ ۱۶۰ هزار دلار را به دست وینگر فرانسوی برساند. این بازیکن از فصل گذشته، مبلغ ۶۰ هزار دلار از آبی پوشان طلب داشت و در توافقی که با باشگاه داشت، می بایست پیش از شروع فصل، ۱۰۰ هزار دلار پیش پرداخت دریافت می کرد.

در نهایت این مبلغ به دست یامگا رسید ولی صبح امروز یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که او یک بار دیگر نوتیس هشداری به باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده که علت این موضوع نیز بندها و تبصره هایی است که زمان تمدید، در قرارداد وینگر فرانسوی گنجانده شده که مبلغ دستمزد او را بالا برده است.

اما یامگا با انتشار یک استوری، خبر منتشره را تکذیب و اعلام کرد که نوتیسی به باشگاه نداده است. وینگر فرانسوی در این خصوص نوشته است: استقلالی ها عزیز لطفا این اطلاعات نادرست را باور نکنید که می گوید من اخطاریه را برای باشگاه ارسال کرده ام. با تشکر.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33107

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.