گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم | آوای استقلال
3
عذرخواهی اشتباهتان را کمرنگ نمی کند!

گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم

  • کد خبر : 21953
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم
یحیی گل محمدی هنوز بابت حرکات خود در دربی محکوم نشده است.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخاطر آن چند ثانیه از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. انتظار ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال فقط و فقط عدالت است، نه چیزی کمتر و نه بیشتر. اینکه در همه زمینه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها عدالت و انصاف برای پرسپولیس و هوادارانش رعایت شود.
من هم در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و حرف‌هایم را در حضور این افراد می‌زنم. امیدوارم این افراد هم در جلسه باشند؛ آن وقت هر تصمیمی که اعضای محترم کمیته انضباطی بگیرند قبول می‌کنم.

متاسفانه و به رغم تلاش باند مافیایی رسانه سرخ (که از برنامه و مجری مورد غضب قرار گرفته اش، خط می‌گرفتند)که تلاش داشتند از یحیی مرد با اخلاقی بسازند و او را که به لحاظ فنی هرگز قابلیت ماندگاری در فوتبال را نداشت، به لحاظ اخلاقی الگو و ماندگار کنند درست مثل آنچه در خصوص افشین پیروانی به جامعه ی فوتبالی تحمیل کردند.
اما هرگز هیچ شخصی با بده و بستان نمیتواند نام نیکی بسازد باید ذات آدمی نیکو باشد!
هر دوی این افراد که سالها به عنوان مرد اخلاق از انها نام برده میشود و گزارشگران فوتبال به سرکردگی عادل فردوسی پور در هر بازی و تحت هر شرایطی با هر بهانه ای آنها را مرد اخلاق معرفی می‌کردند و این ذهنیت باطل را ایجاد کرده بودند که آنها اخلاق مدار ترین بازیکنان فوتبال هستند و هر بار که از آنها رفتاری خارج از شآن و قداست ورزش سر میزد اهالی فوتبال را دچار دوگانگی میکردند اخلاق تعریفش تغییر کرده یا اینها به اشتباه مردان با اخلاق معرفی شده اند؟
بارهای بار شاهد رفتار بسیتر زشت و غیر اخلاقی آقایان بوده ایم از فیلم لو رفته از رختکن گه پیروانی به هم تیمی هایش میگوید هر شارلاتان بازی بلد هستید در زمین پیاده کنید تا ماجرای جابه جایی هدایای کی روش!
از یحیی گلمحمدی هم نمونه بارز بی اخلاقی اش را در دربی دیدیم!
من هرگز این القاب دهان پر کنی که برای یحیی به کار میبردند را قبول نداشتم چرا که آن روزها که دانش آموز بودم و به هزار زحمت شماره تلفن روزنامه ای را گرفته بودم که با بازیکنان مهمان گفتگو کنم و پیش از دربی برایشان کری بخوانم یحیی به جای درک حس هواداری یک هوادار کم سن و‌ سال پیش از هر کری و به محض انکه گفتم من استقلالی هستم با لفظ … استقلال را مورد خطاب قرار داد و همان شد که هرگز تلقین ها روی من اثر نکرد و گفتن مرد با اخلاق به یحیی، برای من یک دروغ بزرگ و کثیف بود!
یحیی بارها در زمین فوتبال هم خود واقعی اش را نشان داده است و با لگد زدن به بطری آب و هوچیگری و مصاحبه علیه استقلال و نسبت دروغ و ناروا دادن به استقلالی ها تلاش باند رسانه ای برای خوب جلوه دادن چهره ظاهرا ارام یحیی،را بی ثمر کرده اما دیگر ضربه آخر را محکم تر زد و تمام آنچه از او طی سالها ساخته بودند را کوبید و زمین ریخت!
گلمحمدی حالا می‌خواهد با یک عذرخواهی ماجرا را خاتمه دهد اما اگر اینگونه شود و کمیته انضباطی طی یک توافق تخلف و بی اخلاقی او را با کمترین محرومیت زیر سبیلی رد کند همه چیز تمام میشود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و فوتبال با افسار گسیختگی عیر قابل مهار ی مواجه می‌شود که تمام تقصیر ان بر گردن کمیته اخلاق و وزارت ورزش است!
البته یحیی در همین مصاحبه اش هم به جای ابراز ندامت برای کمیته انضباطی تعیین تکلیف کرده و گفته باید داور مسابقه هم حضور داشته باشد و در آن صورت رای هر چه که باشد می پذیرم!
به نظر می رسد کمیته انضباطی نمیتواند مستقل عمل کند و از بالا دستور میگیرد وگرنه تا این حد با یحیی مماشات نمی‌شد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21953

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.