گلر استقلال در تیم ملی بازی می‌کند؟ | آوای استقلال
0
بازگشت معنادار حسینـــی

گلر استقلال در تیم ملی بازی می‌کند؟

  • کد خبر : 23309
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
گلر استقلال در تیم ملی بازی می‌کند؟
هواداران استقلال شنبه شب (25 اردیبهشت 1401) را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، انتظار ۱۰ ساله استقلالی‌ها در اهواز با شکست تیم فولاد تمام شد و استقلال خودش را روی سکوی قهرمانی حس کرد؛ شنبه شب در رختکن استقلال هیاهویی برپا بود، اما این بار این سر و صدا از جنس شادی بود. این طرف بازیکنان استقلال جشن گرفته بودند؛ آن طرف هم هواداران شادی می‌کردند، شنبه شبی که جام قهرمانی به رنگ آبی در آمد و استقلال این بار با فرهاد به خواسته خود رسید. اما این قهرمانی دلایل متعددی داشت و یکی از آنها درخشش گلر استقلال و مدافعانی بود که فعل خواستن را خوب صرف کرده بودند.
حسینی فصل متفاوتی را تجربه کرد و به نوعی مزد صبر خود را گرفت؛ چند وقت پیش که با مربی گلرهای سابق استقلال (سعید عزیزیان) صحبت می‌کردیم به این نکته اشاره کرد که حسینی با صبر و حوصله جایگاه خود در استقلال را پس گرفت؛ روزی که رشید مظاهری به استقلال آمد، خیلی‌ها گفتند حسینی باید با استقلال خداحافظی کند، گواه این ادعا هفته‌ها نیمکت‌نشینی حسینی در استقلال بود؛ در آن روزها تصور می‌شد حسینی کاسه صبرش لبریز شده و جنجال به پا کند، اما بنا به ادعای عزیزیان، حسینی روزهای متوالی در تمرین استقلال حاضر شد و تمرین خود را انجام می‌داد و بعد هم بدون اعتراضی تمرین را ترک می‌کرد، خیلی طول نکشید که با گذشت زمان ورق برای حسینی برگشت و او توانست جای خود را از مظاهری پس بگیرد، نکته اینجا بود که برخلاف تصورات این مظاهری بود که مجبور شد استقلال را ترک کند و حسینی دوباره شد گلر اول استقلال، فقط در بازی رفت استقلال و فجر سپاسی بود که به دلیل دریافت گل در دقایق اضافی، برای چندین بازی جای خود را به رضایی جوان داد وگرنه در اکثر بازی‌های استقلال حسینی گلر این تیم بود. گلر استقلال توانست با کلین‌شیت‌های متعدد هم در لیگ رکورددار شود.
حسینی در هشت بازی فقط تاکنون گل خورده و این در نوع خود آمار بی‌نظیری برای او حساب می‌شود، می‌توان این‌طور گفت فصل بیست و یکم، بهترین فصل برای حسین حسینی محسوب می‌شد اما کلکسیون شادی‌های گلر استقلال در فصل جاری فقط یک چیز کم دارد و آن هم پیراهن ثابت تیم ملی است. هنوز مخاطبان فوتبال نمی‌دانند که حسینی مسافر قطر برای جام جهانی می‌شود یا به طور کلی پشت خط سه گلر لژیونر می‌ماند، شاید تنها بدشانسی حسینی در فصل جاری این است که تیم ملی برای نخستین بار سه گلر لژیونر دارد و خیلی رغبت ندارد که حسینی را به این سه گلر ترجیح دهد، اگر حسینی مسافر قطر شود، کلکسیون شادی او کامل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23309

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.