گروسی: نتایج استقلال عالی بوده اما اگر درون مجموعه تعامل بود، بهتر هم امتیاز می‌گرفت | آوای استقلال
0

گروسی: نتایج استقلال عالی بوده اما اگر درون مجموعه تعامل بود، بهتر هم امتیاز می‌گرفت

  • کد خبر : 37006
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
گروسی: نتایج استقلال عالی بوده اما اگر درون مجموعه تعامل بود، بهتر هم امتیاز می‌گرفت
مهاجم اسبق استقلال گفت: اگر درون مجموعه تعامل وجود داشت، تیم در امتیازگیری بهتر هم عمل می‌کرد.

به گزارش آوای استقلال، محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص شرایط استقلال پس از ۲ بازی از نیم فصل دوم، اظهار داشت: چند بازیکن جذب شدند اما به نظرم هنوز شرایط ایده‌آل نیست و اختلافاتی که درون مجموعه وجود دارد ممکن است به تیم ضرر بزند.
وی افزود: استقلال شرایط امتیاز گیری خوبی دارد ولی حواشی ممکن است در ادامه مسابقات تیم را دچار آسیب کنند. تا الان کادرفنی و بازیکنان خودشان را از حواشی دور نگه داشته‌اند و کارشان را انجام می‌دهند. همین اتفاق باعث شده استقلال صدرنشین و مدعی قهرمانی باشد. امیدوارم امیتاز گیری تیم به همین شکل ادامه پیدا کند ولی هرچه به سمت آخر فصل برویم و مشکلات حل نشوند، تاثیر منفی بیشتری خواهد داشت.
مهاجم اسبق استقلال درمورد تفاوت نتایج بازی‌های خانگی با بیرون از خانه، گفت: نتایج استقلال خیلی عالی بوده، اینکه در خانه حریف مساوی کرده نتیجه بدی نیست. از ملوان در خانه خودش امتیاز گرفت. ان‌شاالله مقابل سپاهان هم برنده می‌شوند و روند امتیازگیری ادامه خواهد داشت. در راه قهرمانی یک لیگ باید از رقبای مستقیم امتیاز بگیرید.
گروسی تصریح کرد: الان شرایط تیم استقلال خوب است. اگر اقتصادی می‌برد، مشکلی نیست. ۳ امتیاز را گرفته است. فقط باید درون مجموعه هماهنگی به وجود بیاید و تعامل داشته باشند. در غیر این صورت تیم ضرر می‌بیند. اگر این تعامل وجود داشت، تیم در امتیازگیری بهتر هم عمل می‌کرد. امیدوارم تا آخر فصل امتیازات خانگی را کامل بگیرند و در بازی‌های خارج از خانه نیز به خوبی امتیاز جمع کنند.
وی درخصوص دیدار این هفته استقلال مقابل سپاهان، عنوان کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار زیادی دارد. استقلال هم دست و پا بسته نیست. تیمی بوده که با تمام مشکلاتی که داشته بازهم حریفان را تحت فشار می‌گذارد و امتیاز می‌گیرد. در بازی رفت هم سپاهان از یک حادثه استفاده کرد و برنده شد. در شرایط عادی، بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال شرایط میزبانی دارد و هواداران هستند که نکته مثبتی خواهد بود تا بتوانند سپاهان را شکست بدهند.
پیشکسوت استقلال درمورد اضافه شدن ۲ بازیکن خارجی به تیم، گفت: سیلوا قبلا هم اینجا بود ه و خودش را نشان داده است. عملکرد بسیار خوب و مثبتی برای تیم داشته است. ماشاریپوف هم که در بازی اول گل زد و نشان داد به راحتی با تیم هماهنگ شده که امیدوارم تا پایان فصل همین شرایط را داشته باشد. بازی او را در جام ملت‌های آسیا دیدم و بازیکن بسیار خوبی است.
وی افزود: استقلال در چند سال اخیر، بازیکن خارجی بد نداشته است. به هرحال وقتی تیم تقویت می‌شود شرایط باید بهتر‌ شود. هرچند بازهم به بازیکن نیاز دارد و اگر نفر جدید جذب شود، بهتر هست. البته خروج یامگا هم ضرر بزرگی بود ولی با این شرایط نفرات جایگزین باید بتوانند شرایط را بهتر کنند.
گروسی درمورد پاس گل ابوالفضل جلالی مقابل ملوان که باعث شد بار دیگر هواداران استقلال جای او را در تیم ملی خالی ببینند، اظهار داشت: جلالی در جام جهانی چند دقیقه بازی کرد و خودش را نشان داد. بازیکن بسیار خوبی است هرچند بعضی اوقات نوسان داشته اما برای استقلال بسیار مثمر ثمر بوده است. او پرتوان و پرتلاش است. در حمله و دفاع شرکت می‌کند. ارسال‌ها و پاس‌های خوبی دارد. درواقع شاخصه‌های یک بازیکن کناری خوب را دارد و فکر می‌کنم شایسته حضور در تیم ملی است.
وی درمورد مسیر استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: شرایط خیلی سخت است اما امیدوارم مثل نیم فصل اول تمام اعضای تیم چه کادر فنی چه بازیکنان روی کار باشد و به مسائل دیگر فکر نکنند تا بتوانند به مقام قهرمانی برسند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37006

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.