گروسی: استقلال آرامش و اتحاد می‌خواهد | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

گروسی: استقلال آرامش و اتحاد می‌خواهد

  • کد خبر : 33118
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
گروسی: استقلال آرامش و اتحاد می‌خواهد
پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان علاوه بر ابزار به آرامش نیز نیاز دارند.

به گزارش آوای استقلال، محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به تعطیلی لیگ برتر، اظهار داشت: اگر استقلال بتواند در این تعطیلات نهایت استفاده را ببرد، بهترین فرصت برای این تیم است که خود را برای شروع مجدد این رقابت‌ها آماده کند.
وی افزود: مهم‌ترین دغدغه هواداران استقلال در روزهای اخیر اختلافات موجود میان کادر مدیریتی و فنی باشگاه استقلال است که بسیار نگران کننده است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که برای موفقیت آرامش و اتحاد مهم‌ترین شرط است. من امیدوارم استقلال که میلیونها هوادار داشته و عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی را در قاره کهن را دریافت می‌کند  با پشت سر گذاشتن حاشیه‌های موجود به آن چیزی که استحقاقش را داشته است پیدا کند.
گروسی تصریح کرد: استقلال نیاز به تقویت دارد. یک بازیکن جذب شده است و باید یک بازیکن دیگری خارجی به خدمت گرفته شود. جواد نکونام به عنوان نفر اول کادر فنی برای تقویت تیم خود نیاز به بازیکن احساس کرده است و باید این نفرات جذب شوند.
وی تاکید کرد: سقف قرارداد موضوعی است که رعایت نشده است و فقط از این موضوع استقلال متضرر شده است. اینکه تیم‌های دیگر بازیکنانی دارند که همه می‌دانند رقم قراردادشان چقدر بالاست اما کمتر ثبت شده است موضوعی است که باید مورد بازبینی قرار بگیرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید چند بازی تدارکاتی مناسب را در تعطیلات لیگ برتر برگزار کند تا از شرایط مسابقه خارج نشود. جواد نکونام و اعضای کادر‌فنی‌اش به خوبی شرایط تیم را مورد سنجش قرار می‌دهند تا همه چیز به خوبی پشت سر گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33118

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.