کیا مجوز جدایی نگرفت | آوای استقلال
2

کیا مجوز جدایی نگرفت

  • کد خبر : 33091
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کیا مجوز جدایی نگرفت
محمدجواد کیا دروازه‌بان جوان که سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ ملی را در کارنامه‌اش دارد چندی پیش با باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش آوای استقلال، محمدجواد کیا دروازه‌بان جوان که سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ ملی را در کارنامه‌اش دارد چندی پیش با باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا کرد.
این دروازه‌بان جوان که در سن ۱۸ سالگی در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاه قاره آسیا یعنی لیگ قهرمانان به میدان رفت، قرار بود در تمرینات استقلال شرکت کند اما اختلاف علی خطیر(مدیرعامل) و جواد نکونام(سرمربی تیم) باعث شد تا نکونام به سنگربانی که به او اعتقاد فنی داشت، اجازه تمرین کردن ندهد.
حالا گفته می‌شود این دروازه‌بان جوان با پیشنهاد جذاب باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده است.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که در گذشته‌ نه چندان دور و در شهر خودرو سرمربی «کیا» بود، به توانایی‌های فنی این سنگربان جوان اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای دارد و از مدیران تیمش درخواست کرده است تا نسبت به جذب او اقدام کنند.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به «کیا» پیشنهاد داده‌ است در صورتی که بتواند با توجه به مسائل پیش‌آمده رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند، حاضر است با او قرارداد پنج ساله‌ای را به امضا برساند.
با توجه به اینگه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است این بازیکن مانعی برای جدایی نداشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33091

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.