کاسه صبر ستاره فرانسوی لبریز شد | آوای استقلال
2

کاسه صبر ستاره فرانسوی لبریز شد

  • کد خبر : 31927
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کاسه صبر ستاره فرانسوی لبریز شد
مدافع-وینگر آبی‌پوشان پایتخت به باشگاه استقلال در زمینه عدم دریافت مطالبات خود اخطار داده است.

به گزارش آوای استقلال، کوین یامگا خود را برای حضور در ترکیب استقلال برای سومین فصل پیاپی آماده می‌کند؛ البته که این احتمال وجود دارد که مشکلات مالی سد راه حضور یامگا در جمع شاگردان جواد نکونام شود اما ستاره فرانسوی براساس قواعد حرفه‌ای تصمیم گرفته تا در سکوت خبری کارش را پیش ببرد و با وجود آنکه هنوز مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده، اما در تمرینات پیش‌فصل حضور دارد. یامگا در اتفاقی جالب‌توجه، با وجود مشکلات مالی باشگاه استقلال پایبند به قرارداد خود مانده و از اولین روز تمرینی در جمع شاگردان نکونام حضور دارد.

ستاره فرانسوی که در لیگ بیست‌ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و عملکرد درخشانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی از خود به جای گذاشت، در فصلی که گذشت هم جزو چهره‌های کلیدی و تاثیرگذار استقلال بود و با وجود حضور ستاره‌هایی مانند محمد محبی و مهدی قایدی، یکی از موثرترین بازیکنان فصل بود؛ به‌طوری که در کارنامه یامگا در فصل اخیر، ۹ گل و ۳ پاس گل به‌چشم می‌خورد که رکورد جالب‌توجهی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که مصدومیت او در هفته‌های پایانی فصل، در دوری از استقلال از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی موثر بود.

یامگا که در کارنامه خود ۱۹ گل و ۶ پاس گل را در تیم استقلال به‌ثبت رسانده، در آستانه آغاز لیگ بیست‌وسوم دغدغه دریافت مطالبات خود را دارد و در این زمینه گفته می‌شود که پیگیری‌های اولیه از سوی ستاره فرانسوی انجام شده و با وجود آنکه در حال حاضر مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرده اما ستاره فرانسوی اخطار خود را در زمینه عدم دریافت مطالبات به این باشگاه ارسال کرده است. البته که کوین یامگا در دوره حضورش در استقلال وفاداری خود را نشان داده و بارها با وجود مشکلات مالی از فسخ قرارداد خود امتناع کرده است.

آبی‌ها و دغدغه ۱۶۰ هزار دلاری
کوین یامگا که فصل گذشته قراردادش را به مدت ۲ فصل با آبی‌ها تمدید کرد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها در بازار تابستانه دغدغه تمدید قرارداد یامگا را نداشته باشند، از فصل گذشته ۶۰ هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکرده است. نکته مهم اینکه طبق قرارداد به امضا رسیده میان یامگا و استقلالی‌ها، باشگاه تهرانی موظف است که تا پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم به عنوان پیش‌پرداخت فصل جدید ۱۰۰ هزار دلار را به کوین یامگا پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

ستاره فرانسوی استقلال با توجه به عدم دریافت مطالبات خود، به باشگاه نوتیس (اخطار) داده و گفته می‌شود که استقلالی‌ها تا ۲۸ تیرماه مهلت دارند تا مطالبات ۱۶۰ هزار دلاری کوین یامگا که معادل آن حدود ۸ میلیارد تومان می‌شود را پرداخت کنند. قرار است تا پایان امروز، مدیرعامل جدید استقلال معرفی شود که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید آبی‌ها می‌تواند پرداخت مطالبات کوین یامگا باشد، چرا که در صورت عدم پرداخت مطالبات یامگا، ستاره فرانسوی امکان فسخ قراردادش را از ۲۹ تیرماه خواهد داشت!

برنامه متفاوت نکونام برای یامگا
جواد نکونام برای استفاده از کوین یامگا در ترکیب تیمش برنامه‌ریزی مفصلی انجام داده و همین مسئله باعث شده تا اخطار یامگا به باشگاه باعث دل‌نگرانی سرمربی استقلال شود. یامگا در دو فصل گذشته، هم در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی و هم در دوره سرمربیگری ریکاردو سا پینتو، بیشتر از آنکه در پست وینگر راست به میدان برود، مدافع راست استقلال بوده است اما گفته می‌شود که جواد نکونام طرز فکر متفاوتی درباره یامگا دارد و نمی‌خواهد او را در پست دفاع راست به میدان بفرستد.
نکونام با توجه به قدرت بدنی و البته سرعت کوین یامگا در نظر دارد تا او را در فاز تهاجمی به میدان بفرستد و گفته می‌شود که در این زمینه، سرمربی استقلال در تلاش است تا از زوج صالح حردانی و کوین یامگا به صورت همزمان در سمت راست ترکیب تیمش استفاده کند؛ حردانی در نقش دفاع راست و یامگا در پست وینگر راست. البته که در صورت حفظ مهدی قایدی و محمد محبی و با توجه به جذب مهرداد محمدی، احتمال تغییر برنامه‌های نکونام وجود دارد اما فعلاً خبری از دائمی‌شدن قرارداد قایدی و محبی نیست و همین مسئله باعث شده تا سرمربی استقلال به فکر انجام تغییرات چشمگیر در ترکیب تیمش باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31927

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.