کارنامه درخشان قایدی در تیم ملی؛ مرد همیشه برنده | آوای استقلال
0

کارنامه درخشان قایدی در تیم ملی؛ مرد همیشه برنده

  • کد خبر : 37979
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کارنامه درخشان قایدی در تیم ملی؛ مرد همیشه برنده
وینگر سرعتی اتحاد کلبا و تیم ملی ایران آمار درخشانی را از خود در عرصه ملی به جای گذاشته است.

به گزارش آوای استقلال، مهدی قایدی که برای اولین‌بار در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، در دوران فعالیت این سرمربی کروات و سپس بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به تیم ملی، چندان جایگاه مطمئنی در تیم ملی نداشت اما بعد از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی شرایط به سود قایدی تغییر کرد؛ به‌طوری‌که او ۸ حضورش در ترکیب تیم ملی از ۱۶ بازی ملی خود را در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی تجربه کرده است که آمار جالب‌توجهی است.

اولین گل ملی برابر بوسنی
ستاره ریزنقش بوشهری در دومین بازی ملی خود که برابر بوسنی برگزار شد، در قامت یار جانشین وارد ترکیب تیم ملی ایران شد و در حالی‌که بازی با یک گل به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ در جریان بود، قایدی توانست گل دوم را به‌ثمر برساند تا هم پیروزی تیم ملی را در دیدار تدارکاتی برابر حریف اروپایی تثبیت کند و هم اولین گل ملی خود را به‌ثمر برساند. جالب آنکه قایدی برابر بوسنی تنها ۸ دقیقه در ترکیب تیم ملی فرصت بازی به‌دست آورد اما با این وجود موفق به گلزنی شد.

کولاک باشو برابر کامبوج
مهدی قایدی بهترین روز خود در عرصه فوتبال ملی را برابر کامبوج پشت سر گذاشت؛ جایی‌که این ستاره ریزنقش از دقیقه ۵۶ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران در جریان بود، وارد ترکیب تیم ملی ایران شد و ۲ دقیقه بعد از حضورش در زمین مسابقه، او در نقش گل‌ساز درخشید و در واپسین دقایق مسابقه هم دروازه کامبوج را باز کرد تا هم اولین پاس گل ملی خود را به‌ثبت برساند و هم اینکه شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۲ افزایش دهد.

قایدی گل بزند، تیم ملی می‌برد!
قایدی پیش از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، در دیداری تدارکاتی برابر اندونزی موفق به گلزنی شد و بعد از شروع جام ملت‌ها، برابر فلسطین در نخستین بازی مرحله گروهی موفق به گلزنی شد و در جریان برتری ۴ بر یک ایران سهیم بود و در نبرد با هنگ‌کنگ هم مهدی قایدی موفق شد گل پیروزی‌بخش تیم ملی را به‌ثمر برساند. باشوی فوتبال ایران در فیفادی اخیر، در بازی اول مقابل ترکمنستان در نقش گل‌ساز درخشید و در بازی دوم هم خودِ او در نقش گلزن درخشید تا شمار گل‌های ملی‌اش به عدد ۶ برساند و جالب آنکه هرگاه قایدی برای تیم ملی ایران گل زده، این تیم توانسته پیروز شود!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37979

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.