ژستد بزودی نقل مکان می‌کند، یامگا راضی از هتل نشینی/ همه راضی از قاسمی‌نژاد | آوای استقلال
1
خط آتش استقلال در صلح و صفا

ژستد بزودی نقل مکان می‌کند، یامگا راضی از هتل نشینی/ همه راضی از قاسمی‌نژاد

  • کد خبر : 16220
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
ژستد بزودی نقل مکان می‌کند، یامگا راضی از هتل نشینی/ همه راضی از قاسمی‌نژاد
تیم فوتبال استقلال از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جمعه در تهران در مصافی حساس با نساجی قائمشهر دیدار خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، این دیدار از آن جهت برای آبی‌پوشان حساس است تا برای آنکه نشان بدهند از همین ابتدای فصل از مدعیان واقعی قهرمانی هستند باید نساجی را هم قربانی این خواسته کرده و خود را صدرنشین نگه دارند، این در حالی است که به جز پیکان ۱۰ امتیازی که فقط به خاطر حروف الفبا در حال حاضر و در پایان هفته چهارم پایینتر از استقلال قرار دارد سپاهان، گل گهر، آلومینیوم و پرسپولیس بیخ گوش شاگردان فرهاد مجیدی هستند و در صورتی که استقلال لحظه ای غافل بشود آنها می توانند نه تنها صدرنشینی بلکه در پایان هفته پنجم، آبی پوشان را حتی تا میانه‌های جدول پایین بکشند.
نکته قابل توجه دیگر این که در پیش فصل مصطفی آجرلو گفته بود استقلال باید خود را تا هفته ششم لیگ برتر به عنوان یک مدعی قهرمانی مطرح کند که این موضوع در آن زمان تعابیر بسیاری داشت مبنی بر اینکه مدیر جدید نیامده برای سرمربی خط و نشان کشیده و به او اولتیماتوم داده است اما با همه این تفاسیر فعلاً این امر محقق شده است، با این حال دیدار دو هفته آینده تیم فرهاد مجیدی برای او، تیمش و هواداران استقلال میتواند نشانه‌هایی از مرگ و زندگی را به همراه داشته باشد.
با همه این تفاسیر اما طی روزهای گذشته که البته بیشتر اخبار حول و حوش تیم ملی فوتبال ایران رقابت‌های این تیم در مقدماتی جام جهانی قرار داشت برخی اخبار پیرامون باشگاه استقلال و به خصوص مهاجمان این تیم منتشر شده که نگرانی هایی را به وجود آورده و زنگ خطر هایی را به صدا درآورد.
در همین خصوص بعضی رسانه‌ها مدعی شدند با وجود گذشت ۴ هفته از لیگ برتر، با توجه به این‌که که کوین یامگا و رودی ژستد در هتل زندگی می‌کنند و منزلی برای اسکان ندارند، از این وضعیت راضی نیستند و خواستار تهیه منزل توسط باشگاه استقلال شده‌اند.
این در حالی است که طبق شنیده ‌های خبرنگار فرهیختگان هر دو بازیکن فرانسوی استقلال که هم اکنون در هتل آزادی اسکان دارند خیلی توجهی به این موضوع نداشته و سعی می کنند تا فارغ از این موضوع امورات خود را پیش برده و اتفاقاً مشکلی هم با هتل نشینی ندارند.
البته نکته قابل توجه اینکه با توجه به مفاد قرارداد با ژستد، باشگاه استقلال طی چند روز اخیر اقدامات خود برای اجاره خانه ای که با شرایط این بازیکن مطابقت داشته باشد را آغاز کرده با این حال با توجه به این شرایط این کار کمی به درازا انجامیده اما به زودی قرار است مهاجم فرانسوی استقلال از هتل به منزل جدید خود نقل مکان کند. البته قرار است این بازیکن خانواده خود را به ایران آورده تا خانواده ژستد او را برای اقامت در منزل جدید همراهی کنند.
با این حال ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید یامگا اما هیچ مشکلی با هتل نشینی نداره و اتفاقاً در صحبت با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده است تا زمانی که با این باشگاه قرارداد دارد زندگی در هتل را به زندگی شخصی در آپارتمان ترجیح داده و این موضوع خللی را در کار او روند اموراتش ایجاد نخواهد کرد.
قاسمی‌نژاد حرفه‌ای ترین استقلالی!/
امین قاسمی نژاد مهاجم مطرح شمالی ایران که بعد از کلی سر و صدا سرانجام ابتدای فصل امسال به استقلال پیوست در بازی اخیر این تیم مقابل فجرسپاسی از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر همراه با دو مهاجم فرانسوی آبی پوشان، مثلث خط آتش استقلال را تشکیل داده و این در حالی است که در دیدار فوق قاسمی نژاد به عنوان بازیکن پشت مهاجم شاگردان فرهاد مجیدی را در این دیدار همراهی کرد.
نکته قابل توجه این که قبل از آغاز رقابت های لیگ در گزارشی مشروح که درباره آخرین وضعیت بازیکنان استقلال در آستانه آغاز رقابتهای لیگ منتشر کردیم به این موضوع اشاره شد که قاسمی نژاد به خاطر شرایط سنی علاقه دارد فقط در نوک خط حمله به عنوان یک تمام کننده به میدان رفته و احساس می کند دیگر از سن و سال گذشته است که بخواهد از میانه میدان توپ را برداشته و به طرف دروازه حرکت کرده و سپس کار را تمام کند.
در واقع به اعتقاد این مهاجم توپ باید در باکس هجومی استقلال به وی رسیده و با ضربه نهایی کار را برای این تیم تمام کند نه اینکه بخواهد وظیفه توپ پخش کنی یا بازی سازی یا همان چیزی که به عنوان پلی میکر مطرح هست را اجرا کند، همین اختلافات هم در سه هفته ابتدایی باعث شد تا او به عنوان بازیکن ذخیره به میدان بیاید اما در نهایت قاسمی‌نژاد در دیدار هفته چهارم در پستی که کادرفنی مد نظر داشت و نه در پستی که خودش علاقه داشت به میدان آمد و تقریبا نمایش خوبی را هم ارائه کرد.
با همه این تفاسیر اما از اردوی استقلال خبر می رسد که امین قاسمی‌نژاد این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و اینطور شنیده می شود که خیلی با این موضوع که او را در کدام پست بازی بدهند مثل گذشته مشکلی نداشته و به نوعی او را در خط جلوی زمین استقلال هر جایی که بگذارند بازی خواهد کرد.
این درحالی است که چندی پیش برخی رسانه‌ها از احتمال جدایی قاسمی‌نژاد در نیم فصل از استقلال خبر دادند اما طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان او در آمادگی کامل بهترین تمرین خود را انجام میدهد ضمن اینکه کادر فنی نیز رضایت خاصی را از شرایط این بازیکن دارد و حتی مجیدی در در جلسات اخیر از قاسمی نژاد به عنوان یک بازیکن آماده و سر حال تعریف کرده و اعلام کرده که قاسمی‌نژاد با وجود آنکه کم بازی کرده است اما جزو حرفه ای ترین بازیکنان استقلال به شمار رفته که فارغ از مسائل حاشیه ای فقط به کار خود و اینکه ماموریتش را به نحو احسن انجام دهد فکر می کند.
پرونده بازیکن سوم استقلال بسته شد/
روز گذشته برخی رسانه‌ها اینطور مطرح کردند که استقلال با ژان کارلوس به توافق اولیه رسیده و حتی جالب اینکه در این خصوص فکت هایی را هم آوردند مبنی بر اینکه چون کارلوس پیج باشگاه را هم فالو کرده پس این بازیکن که در مسابقات سری B برزیل بازی می کند کارش با استقلال نهایی شده و او دو هفته دیگه با اتمام رقابتهای سری B برزیل راه ایران خواهد شد.
اما طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان این خبر صحت نداشته و هیچ مذاکره ای با این بازیکن صورت نگرفته این در حالی است که به نظر می رسد پرونده جذب بازیکن سوم استقلال فعلاً بسته شده و هیچ بازیکن خارجی آزاد برای پست پلی میکر یا هر پست دیگری فعلا مد نظر فرهاد مجیدی تا نیم فصل قرار ندارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16220

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.