چگونه از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم؟! | آوای استقلال
2
سخنی با آقای درودگر

چگونه از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم؟!

  • کد خبر : 14942
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
چگونه از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم؟!
صادق درودگر در برنامه شب گذشته فوتبال برتر صحبت هایی را درمورد اسپانسر استقلال مطرح کرد.

به گزارش آوای استقلال،
در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی و همینطور حق پخش تلویزیونی و بسیاری از موارد مشابه حق طبیعی تمام باشگاه های فعال در مسابقات ورزشی و از اولین ملزومات ورزش و فوتبال حرفه ای است و اکنون که مدیریت محترم باشگاه استقلال درخواست در اختیار گرفتن حق باشگاه از تبلیغات محیطی را دارد، با واکنش غیر حرفه ای مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه می شود.
در آخرین نمونه آقای صادق درودگر حتی پا را فراتر گذاشته و در حوزه مسائلی دخالت می کند که به خود باشگاه و نهادهای بالا دستی باشگاه مرتبط است و ارتباطی با ایشان ندارد. اما بد نیست اشاره کنیم فردی که رابطه گرم و دوستانه ای با یک مجرم اقتصادی مانند حسین هدایتی داشته است چگونه توصیه هوشیاری به مدیران باشگاه بزرگ استقلال می کند؟
خصوصا آنکه درودگر می گوید: “پشت پرده شرکت اسپانسر جدید باشگاه استقلال ایران، یک فرد بدهکار به فوتبال کشور است!” و ادامه می دهد که از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم!”
حرف من با آقای درودگر این است که برای اینکه از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم، اتفاقا در قدم نخست، فاصله گرفتن از افرادی همچون شما ضروریست، خصوصا کسانی که روزگاری همنشین #حسین_هدایتی بودند و در آن زمان از این سخنان حرف نمی زدند؟
چرا به جای فرافکنی، در مورد اصل ماجرا و حق هر باشگاه حرفه ای در مورد در اختیار قرار گرفتن حوزه تبلیغات ورزشی صحبت نمی کنید؟ بدیهی است که فدراسیون فوتبال و شرکت های همکار نمی خواهند به راحتی حق مسلم باشگاه ها را واگذار کنند، چرا که به خوبی از ارزش واقعی این قراردادها که از بهره مند شدن باشگاه ها از آن دریغ شده، آگاه هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14942

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.