چگونه از داوری آسیب نبینیم؟ | آوای استقلال
0
دربی فرصت مناسبی برای نوازش پرسپولیس؛

چگونه از داوری آسیب نبینیم؟

  • کد خبر : 34595
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
چگونه از داوری آسیب نبینیم؟
از داخل کشور حذف استقلال رقم خورد تا پرسپولیس را با وجود تمام ایرادات و مشکلاتی که برای گرفتن مجوز حضور در آسیا داشت (و استقلال را به بهانه همان ایرادات از رفتن به آسیا محروم کردند)راهی مسابقات آسیایی کنند.

به گزارش آوای استقلال، تمام مشکلات مالی اش را مرتفع ساختند، درِ خزانه را به روی این تیم باز کردند تا هر بازیکنی را که می‌خواهند با هر قیمتی که باشد جذب کنند. لیگ را مهندسی شده پیش بردند تا روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان و کادر فنی اش آماده رقابتهای آسیایی شود…
اما این تیم پرهزینه که نه، این پرهزینه ترین تیم لیگ برتر، در مرحله اول از شش بازی با سه تیم، دو برد مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان دو مساوی و دو باخت کسب کرد و در همان مرحله نخست حذف شود تا پاسخ بی عدالتی ها و گردنکشی هایش را بگیرد.
تیمی که عده ای از مسئولین ورزش به خاطرش وجدان و شرافت و آخرت شان را فروختند و هر ظلمی که خواستند روا داشتند تا این تیم را راهی آسیا کنند به همین راحتی حذف شد تا میلیاردها بودجه ورزش بر باد برود و آبروی فوتبال کشورمان برای چندمین بار توسط سرخ های پایتخت چوب حراج بخورد!
با حذف زود هنگام پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حامیان این تیم در سازمان لیگ، کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دست از حمایت این تیم برنمی دارند و حالا مصمم تر از قبل برای آرام کردن جو این تیم و برای آن که به خودشان دلداری بدهند که زحماتشان چندان هم بی فایده نبوده تا قهرمان کردن پرسپولیس البته در لیگ برتر خودمان، آرام نمی گیرند.
حالا که سرخپوشان پایتخت با نتایج مفتضحانه مقابل تیم های سطح سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، لیگ برتر ایران را فدای این تیم خواهند کرد.
پس از این باید منتظر بی عدالتی های گسترده تری باشیم.
اولین اقدامات هجومی و خصمانه کمیته داوران و سازمان لیگ در دربی اتفاق خواهد افتاد و از آنجا که اگر پرسپولیس بعد از حذف از آسیا نتیجه دربی را نیز واگذار کند حیثیت تیم محبوبشان به فنا می رود و هواداران این تیم دلشکسته و نا امید می شوند متحد تر از قبل و با قدرت و برنامه ریزی جدی تر و دقیق تری، سرخ پوشان تهران را حمایت خواهند کرد و چون فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز از حامیان پرسپولیس هستند و دست کمیته داوران و سازمان لیگ برای آسیب زدن به استقلال و حمایت از پرسپولیس را باز می گذارند بنابراین شرط عقل آن است که همه هواداران استقلال که دربی به استادیوم می روند این بازی را تصویر برداری کنند تا هیچ صحنه ای به دور از چشم باقی نماند و در پایان بازی در صورت تخلف داوری بشود از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری کرد.
یک بار برای همیشه باید مقابل این ناداوری ها و لیگ مهندسی ایستاد حالا که در کشور از وزارت ورزش تا کمیته انضباطی و داوران و… همه با هم متحد و همسو هستند و کسی با تخلف دیگری کار ندارد و هدف مشترک همه شان خدمت رسانی به پرسپولیس است باید این تبانی ها و ناداوری ها را با سند و مدرک به فیفا گزارش کرد تا بار دیگر ظلمی نظیر حذف استقلال از آسیا اتفاق نیفتد.
حالا که در ایران فریاد رسی نیست و وزارت ورزش پر شده از نیروهای پرسپولیسی که هر که وزیر ورزش شود را هم با اهداف خود همسو می کنند باید گزارش داوری ها و توطئه هایی مانند حذف استقلال و فرستادن پرسپولیس با سند سازی را به فیفا ارسال کرد.
تجربه می گوید استقلال در دربی روز بسیار سختی را به لحاظ داوری پیش رو خواهد داشت و هواداران این تیم باید از هر نظر آماده بعد از بازی باشند و با دست پر تخلفات داوری را گزارش کنند.
صدا و سیما که بازوی قدرتمند سرخ پوشان پایتخت است و قطعا صحنه هایی که علیه استقلال بوده را حذف خواهد کرد لذا روز دربی، استقلالی های حاضر در استادیوم خودشان باید بازی را فیلمبرداری کنند تا از زوایای مختلف فیلم بازی را در اختیار داشته باشیم و چه خوب خواهد شد اگر این اتفاق در فضای مجازی اطلاع رسانی شود که هم تمام هواداران آبی که قصد حضور در استادیوم را دارند در جریان قرار بگیرند و هم کمیته داوران بداند این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و در صورت تخلف هواداران استقلال متحد و با عزمی جزم تخلف شان را گزارش خواهند داد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34595

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.