چه کسی بدهی مدیران گذشته را صاف می کند؟ | آوای استقلال
1
در هیاهوی انتخاب سرمربی؛

چه کسی بدهی مدیران گذشته را صاف می کند؟

  • کد خبر : 31524
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
چه کسی بدهی مدیران گذشته را صاف می کند؟
استقلال فصل گذشته آنقدر قرارداد عجیب، غریب و گران قیمت منعقد کرد که حالا همه مانده اند با این ارقام نجومی چه کار بکنند؟

به گزارش آوای استقلال، افزایش بی رویه، عجیب و حتی غیر عادی قرارداد گروهی از بازیکنان و گنجانده شدن بندهای باورنکردنی نظیر رضایت مدیرعامل از نفرات!! هزینه های بسیار سنگینی را به باشگاه تحمیل کرد و متاسفانه این مبالغ باید پرداخت شود به این علت که تعدادی از بازیکنان دیگر مثل پیشکسوت ها و اسطورهای سابق عشق و تعصب برایشان معنی نمی دهد و تنها چیزی که حائز اهمیت است پول و شهرت است آن هم بدون داشتن کیفیت.
حتی اگر فرض کنیم که استقلال در این فصل به اندازه نصف فصل قبل هزینه کند باز هم آنقدر طی یک سال گذشته خرج روی دست باشگاه مانده که تسویه حساب کردن و صفر کردن بدهی ها کار بسیار دشواری تلقی می شود. استقلال نیازمند یک حرکت بزرگ برای پرداخت بدهی های خودش است و اگر نتواند این مطالبات را بپردازد بدون شک دردسر های بسیار بزرگی در انتظارش خواهد بود، دردسر های بزرگی که کوچکترین آنها، شکایت بازیکنان داخلی به کنفدراسیون فوتبال اسیا و تداوم غیبت استقلال در لیگ قهرمانان خواهد بود.
این اتفاق بدون شک رخ می دهد و دیگر مانند گذشته نیست که بتوان با پا در میانی یا رضایت گرفتن در دقیقه ۹۰ همه چیز را جمع و جور کرد.
وقتی می گوییم استقلال نیازمند تحول است یعنی با این مدیریت و هیئت مدیره به نقطه امنی نمی رسیم و باز استقلال و هوادار است که متضرر می شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31524

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.