چشمی اولین خرید فرهاد؟! | آوای استقلال
2
آیا حمایت از فرهاد و انتقاد از وزیر پرسپولیسی نشانه بازگشت است؟

چشمی اولین خرید فرهاد؟!

  • کد خبر : 4580
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
چشمی اولین خرید فرهاد؟!
چشمی بعد از دربی با انتقاد از وزیر جوان ارتباطات و حمایت از فرهاد مجیدی و استقلال به نوعی سعی کرد بار دیگر دل هواداران آبی را به دست بیاورد

روز گذشته روزنامه الرایه با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی ام‌صلال تاکید کرد ممکن است از این تیم فقط ایمن عبدالنور در این تیم بماند و سایر خارجی‌ها از جمله روزبه چشمی، مدافع ایرانی تیم را ترک کند.

روزبه چشمی مدافع ام‌صلال است که فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت ولی عملکرد او هم نتوانسته مدیران باشگاه قطری را راضی کند. چشمی در حالی در لیست خروج ام‌الصلال قرار می‌گیرد که احتمالا در لیگ قطر مشتری جدید نخواهد داشت و برای ادامه فوتبال خود چاره‌ای جز بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد. در حالی چشمی خود را برای بازگشت به ایران آماده می‌کند که خط دفاعی استقلال در این فصل عملکرد ضعیفی داشت؛ ضعفی که هم در آسیا و هم در مسابقات لیگ برتر ایران به چشم آمد.

فرهاد مجیدی نیز با جابه‌جایی‌های متعدد در خط دفاعی در عمل نشان داد که از عملکرد مدافعان تیمش راضی نیست و به احتمال فراوان اولین خرید او در همین پست خواهد بود. مجیدی قبلا هم با چشمی کار کرده و در مقطع کوتاهی که جانشین استراماچونی شده بود اعتماد خود به این مدافع باتجربه را نشان داده بود. در مقطع اولی که مجیدی سرمربی استقلال شد در اولین اقدام خود درخواست تمدید قرارداد ۶ بازیکن را داد که نام چشمی هم در بین آن‌ها به چشم می‌خورد اما درنهایت این بازیکن بعد از عدم توافق با مدیران وقت باشگاه راهی قطر شد.

حالا شرایط ناپایدار چشمی در قطر فرصت مناسبی است که فرهاد برای ترمیم خط دفاع خود و اضافه کردن یک مهره باتجربه نام روزبه چشمی را در صدر لیست خریدهای تابستانی خود قرار دهد.

چشمی نیز بعد از دربی با انتقاد از وزیر جوان ارتباطات و حمایت از فرهاد مجیدی و استقلال به نوعی سعی کرد بار دیگر دل هواداران آبی را به دست بیاورد و شاید این هم یک نشانه دیگر برای بازگشت این مدافع ملی‌پوش به اردوی آبی‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=4580

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.