چرا کسی به دنبال ریشه‌یابی حرف‌های رسول پناه نرفت؟! | آوای استقلال
0
تفاوت بازیکنان خارجی استقلال با پرسپولیس!

چرا کسی به دنبال ریشه‌یابی حرف‌های رسول پناه نرفت؟!

  • کد خبر : 15192
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
چرا کسی به دنبال ریشه‌یابی حرف‌های رسول پناه نرفت؟!
باید به احترام رسول پناه از جا برخواست که با شجاعتش پرده از وقایعی تاسف بار برداشت اگر چه خودش باحکم کسی که مجوز تخلف را داد برکنار شد! نگاهی به بازیکنان خارجی دو تیم استقلال و پرسپولیس و عملکرد آنها طی سالهای حضور سلطانیفر در وزارت ورزش گویای نکات تاسف آور بسیاری است.

به گزارش آوای استقلال، خارجی های استقلال از تیام و پاتوسی تا جبارف و پادوانی از دیاباته و میلیج تا همین یامگو هر کدام ستاره های استقلال شدند و مورد تحسین همگان روی نیمکت هم شفر و استراماچونی یا حتی دستیارانشان همواره بهترین بودند و تحولی تحسین برانگیز ایجاد کردند و اگر دستور اکید وزیر بر فروپاشی اقتدار استقلال نبود، بازی های استقلال کلاس درس لیگ برتر فوتبال کشورمان می‌شد از آن سو اما پرسپولیس جایگاه بازیکنان از رده خارجی بود که هرگز نتوانستند در حد و اندازه های یک سهمیه خارجی ظاهر شوند و سطح کیفی بازی شان فراتر از بازیکنان دسته دوم داخلی باشد با این وجود قراردادهای کلان بستند و خدا می‌دادند چه کسانی را هم از این قرارداد منتفع کردند!!

صحبتهای رسول پناه در خصوص یحیی گل‌ محمدی و گرفتن درصد از بازیکنان را وقتی کنار سطح کیفی بازی خارجی های پرسپولیس بگذارید آن وقت به راحتی می‌توانید بفهمید آن حرفها نیازی به هیچ سند دیگری ندارد اما یک ” ولی” دارد! ولی یحیی گل محمدی تنها مربی پرسپولیس نبوده که از این خریدها سهم برمی‌داشته پیش از برانکو که بین مافیای رسانه محبوبیت بالایی داشت قطعا بیشترین سود را برده بود!

پس می‌توان گفت یحیی تخلفی نکرده و از اختیاراتی که به او داده شده بود استفاده کرده است.

نمی‌دانم نهادهای نظارتی چطور به ماجرا ورود کردند که امسال در پرسپولیس دلال ها به واسطه خرید خارجی ها دستشان از چپاول کوتاه شد اما باید توجه این عزیزان را به داخلی های لژیونر شده ای که برگشتند هم جلب کنیم و البته به خریدهای داخلی که کیفیت بازی شان در طول لیگ مشخص میشود و اینکه آیا زد و بندی بوده را هم میتوان از مقایسه مبلغ قراردادشان با سطح کیفی انها فهمید!

باید به احترام رسول پناه از جا برخواست که با شجاعتش پرده از وقایعی تاسف بار برداشت اگر چه خودش باحکم کسی که مجوز تخلف را داد برکنار شد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15192

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.