چرا هیچکس در باشگاه به دنبال قوانین نقل و انتقالات نبود؟ | آوای استقلال
5
ارسلان، کاوه و حاشیه هایی که کمر تیم را می شکند

چرا هیچکس در باشگاه به دنبال قوانین نقل و انتقالات نبود؟

  • کد خبر : 26945
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
چرا هیچکس در باشگاه به دنبال قوانین نقل و انتقالات نبود؟
استقلال اگرچه هنوز زیبا بازی نمی‌کند ولی روی روند نتیجه گیری مطلوب افتاده و پنجشنبه شب توانست دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، البته هنوز تا رسیدن به فرم مطلوب تاکتیکی زمان نیاز داریم و باید به سرمربی جدید و دستیارانش این فرصت را بدهیم. این نکته را نیز فراموش نکنیم که استقلال فصل گذشته اگرچه فوق‌العاده فرصت طلب و زیرکانه نتیجه گرفت و این مسئله به واسطه هوش سرشار مربیانش بود ولی، باز هم قشنگ بازی نمی کرد بلکه از کمترین فرصت ها بیشترین بهره را می برد.
اگرچه ناکامی مقابل سپاهان فراموش شده است و حالا همه عزم خودمان را برای رسیدن به صدر جدول جذب کرده‌ایم ولی متاسفانه اتفاقات حاشیه ای که از بیرون به تیم تزریق می شود و منشا آن هم اشتباهات صورت گرفته در داخل خود باشگاه است، حالا به رقیبی جدی برای موفقیت تیم بدل شده و امیدواریم هر چه سریعتر با یک تدبیر مناسب حل و فصل شود تا به یک زخم کهنه بدل نشود.

اشراف نامناسب

استقلال در نیمه اول مسابقاتش خوب بازی نمی کند و برای خلق موقعیت هم تا حدی پایین تر از انتظار رفتار کرده است ولی هیچ کدام از این عوامل در حال حاضر دغدغه اصلی هواداران محسوب نمی‌شود چون مسائل فنی هستند و قطعاً با تمرینات مداوم مرتفع خواهد شد .چیزی که این روزها طرفداران را به شدت نگران کرده، بحث خارج نشدن نام ارسلان مطهری از فهرست بازیکنان و به تبع آن عدم ورود اسم کاوه رضایی به لیست نفرات است .کاری که عملاً موجب شده تا ما دو بازیکن خودمان را از دست بدهیم. نه ارسلان دشمن استقلال است و نه کاوه برای این تیم کیسه دوخته است. این دو نفر صادقانه پای کار بودند تا به استقلال کمک کنند و البته بدیهی است که دنبال منافع و موفقیت خودشان هم باشند ولی عدم اشراف مناسب به قوانین نقل و انتقالاتی در باشگاه حالا باعث شده تا یک دردسر تازه برای مجموعه ایجاد شود .مشکلی که بدون هیچ شک و تردیدی اگر در ابتدای فصل پیرامون آن تحقیق درستی صورت می گرفت و مدیران باشگاه اطلاعات خود برای امور نقل و انتقالاتی بازیکنان را افزایش می دادند ،حالا با آن دست به گریبان نبودیم .در این ماجرا نه ارسلان مقصر بود و نه کاوه تقصیر داشت بلکه داستان از جای دیگری آب می خورد و اشتباهات سهوی خودمان باعث ایجاد چنین چاله ای در مسیر تیم شد.

دردسرهای بعدی

حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که این ماجرا به هر طریق ممکن مرتفع خواهد شد ،باز هم نمی توانیم چشممان را بر روی حقایق ببندیم چون تا وقتی مدیران باشگاه پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی اطلاعات دقیق و درستی نداشته باشند ،هر لحظه امکان دارد مسائل تازه ای رخ بدهد. تا چشم برهم بزنیم نیم فصل می‌رسد و اگر قرار باشد در مهلت نقل و انتقالاتی ایجاد شده در آن مقطع هم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم ،قطعاً با دست خودمان حجم وسیعی از حواشی را به داخل تیم تزریق کرده ایم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26945

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.