چرا سجادی راه سلطانی فر را می رود؟ | آوای استقلال
4
پشت پرده واکنش عجیب وزیر ورزش به تغییرات در هئیت مدیره سرخابی ها؛

چرا سجادی راه سلطانی فر را می رود؟

  • کد خبر : 12447
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
چرا سجادی راه سلطانی فر را می رود؟
با وجود روی کار آمدن دولت سیزدهم و تغییرات در بدنه مدیریتی وزارت ورزش اما همچنان برای باشگاه استقلال در بر روی همان پاشنه قدیمی می چرخد.

به گزارش آوای استقلال، هواداران این تیم انتظار داشتند با حضور دولت و وزیر جدید کمی تا حدودی فضا تغییر کرده و با عدالت محوری دنبال شود اما تصمیمات و اظهارات اخیر حمید سجادی نشان می‌دهد که وزارت ورزش همچنان راه گذشته یعنی دورانی که مسعود سلطانی‌فر روی کار بود را پیش گرفته و سجادی نیز بر اساس همان الگوی حرکتی دوران وزارت سلطانی فر قدم بر می دارد.

حتی به نظر می‌رسد اظهارات روز گذشته سجادی در خصوص اعتماد او به هیئت مدیره استقلال بر همین اساس باشد اما اینکه چرا این اتفاق افتاده و چرا وزیر جدید نمی‌تواند به صورت مستقل یک راه جدید را پیش گرفته و در این مسیر حرکت کند به نظر می رسد این موضوع به چسبیده های وزارت ورزش مرتبط باشد که از دوران وزارت مسعود سلطانی‌فر همچنان در بدنه مدیریتی این وزارتخانه باقی مانده و این روزها به عنوان مشاور یا همراه در کنار سجادی حضور دارند.

بنابراین پر بیراه نیست اگر نقشه آنها را در تصمیمات و اظهارات جدید سجادی نادیده گرفته و اگر وزیر ورزش در همان مسیر حرکت می کند به نظر می رسد این افراد بی تأثیر نباشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12447

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.