چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نمی کنند؟! | آوای استقلال
3
چرا استقلالی ها مصاحبه نمی کنند؟ کابوس جریمه، اسلحه پنهان مددی

چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نمی کنند؟!

  • کد خبر : 12594
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نمی کنند؟!
استقلالی ها این روزها از لحاظ اوضاع مدیریتی روزهای عجیبی را سپری می کنند.

به گزارش آوای استقلال، از یک سو هنوز تکلیف مدیرعامل این تیم بعد از انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش مشخص نیست و مددی و ملکیان تقریبا روی هوا هستند از سوی دیگر بازیکنان این تیم بدون تسویه حساب مطالبات فصل قبل و البته بازیکنان جدید بدون دریافت ریالی از مطالبات خود منتظر هستند تا اوضاع و احوال این تیم طی روزهای آینده از لحاظ مدیریتی مشخص شود.
با این حال نکته قابل توجه اینکه معدود بازیکنان استقلال طی این مدت اخیر به جز چند پست و استوری اینستاگرامی مصاحبه ای در خصوص انتقاد به مدیریت و حمایت از کادرفنی و در مجموع درباره شرایط استقلال انجام نداده و این ابهام وجود آمده است که چطور در این شرایط آبی ها مصاحبه نمی کنند.
نکته قابل توجه اینکه طی چند وقت اخیر که احمد مددی مدیریت استقلال را به عهده داشته این چهره به شدت روی مصاحبه‌های بازیکنان استقلال متمرکز بوده و هر زمان که آنها بر علیه مدیریت و ارکان باشگاه اظهاراتی را انجام داده اند او به همین دلیل استقلالی‌ها را جریمه کرده و کسر قرارداد برخی از بازیکنان استقلال به همین موضوع مربوط می شود.
بنابراین استقلالی‌ها برای اینکه باقیمانده پول خود از قرارداد سال گذشته را از دست ندهند با واهمه از این اتفاق، فعلاً از اظهارات جنجالی در گفتگو با رسانه های مختلف ممانعت کرده و جالب اینکه بازیکن خارجی این تیم یعنی هروویه میلیچ نیز به همین دلیل در دستور کار برای کسر از قراردادش به عنوان جریمه قرار دارد.
البته چندی پیش مددی چند تن از بازیکنان مانند وریا غفوری، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی را تهدید کرد که چه بسا عدم اظهارات استقلالی‌ها در این برهه زمانی به این موضوع نیز مربوط باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12594

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.