پلی میکر خارجی استقلال منتفی شد؟ | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

پلی میکر خارجی استقلال منتفی شد؟

  • کد خبر : 25827
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
پلی میکر خارجی استقلال منتفی شد؟
باشگاه استقلال هنوز پلی میکر خارجی جذب نکرده است.

به گزارش آوای استقلال، مسئولان باشگاه استقلال که پیش از حضور ساپینتو برای جذب محمد محبی مذاکراتی را با سانتاکلارا آغاز کرده بودند، با حضور این سرمربی پرتغالی برای این انتقال کار را جدی تر پیش بردند چرا که ساپینتو با دیدن فیلم بازی‌های محبی تمایل زیاد خودش برای آبی پوش شدن این بازیکن را اعلام کرد.

بااینحال مذاکرات باشگاه استقلال به خاطر تغییر مدیریت سانتاکالارا دو مرحله‌ای شد. در مرحله دو باشگاه در حال انجام توافق نهایی بودند و حالا در مرحله دوم نیز دو طرف به توافق کامل رسیده‌اند به طوریکه مخالفتی از جانب پرتغالی‌ها برای این انتقال وجود ندارد.

مساله اصلی وضعیت همکاری سانتاکلارا با محبی است. ظاهرا این باشگاه از محبی خواستار تمدید قراردادش به مدت دو فصل دیگر شده تا بتواند با خیال راحت اجازه انتقال قرضی او به استقلال را بدهد اما این بازیکن هنوز تصمیمی دراین مورد نگرفته و نظرش را به باشگاهش اعلام نکرده است.

درواقع استقلال منظر توافق محبی با سانتاکلارا است. اگر ماجرای محبی و استقلال ختم به خیر شود، مدیران باشگاه یک پلی میکر خارجی را نیز جذب می‌کنند اما طبق برنامه ساپینتو اگر انتقال محبی انجام نشود، مدیران باشگاه برای جذب یک وینگر با کیفیت اقدام می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=25827

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.